Erma Fatima Minta Netlzen Jgn Hip0krlt!

TERKlLAN dan sedlh dengan kec4man netlzen, penerbit dan pengarah Erma Fatima merasakan marvahnya kini seperti dipijak-pijak.

Luah Erma, 54, buat masa ini apa jua penjelasannya tentang video berahi daripada klip drama Perempuan Itu lakonan Zul Ariffin dan pendatang baru, Siti Hariesa tidak akan diterima banyak pihak

Malah Erma yang juga penerbit dan penulis skrip drama Perempuan Itu berkata dia menunggu masa yang sesuai untuk tampil menceritakan perkara sebenar.

“Kalau saya cakap apa pun sekarang ini marvah saya bagaikan di tapak kaki orang. Seolah-olah selama ini saya hanya menghasilkan karya sampah.

“Itu hukuman yang diberikan oleh netlzen dan beberapa pihak lain terhadap saya.

“Biarlah mereka nak katakan apa sahaja sekarang ini. Lebih baik saya berdiam dahulu. Mereka ada senj4ta untuk ser4ng di media soslal, tetapi sebenarnya saya ada senjata yang lebih besar,” katanya ketika dihubungi mStar pada Rabu.

Erma juga mengesahkan dia hadir ke pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) pada Selasa bagi memberi keterangan.

Berhubungan penayangan drama tersebut, Erma berkata masih belum ada kata pvtus kerana masih dalam proses penggambaran.

“Saya hadir ke pejabat SKMM untuk beri keterangan. Saya bawakan skrip asal drama ini. Daripada segi hvkum memang salah kerana mewujudkan adegan tersebut. Namun skrip dan intrepstasi adalah dua perkara berbeza.

“Saya tidak boleh komen lanjut tentang si4satan tersebut.

“Tayangan drama ini juga belum pasti kerana pihak produksi dah melngggar dateline. Tunggu sahaja tarikh tayangan sebenar drama ini,” ujarnya.

Sementara itu Erma juga meluahkan rasa sedlh dengan sikap masyarakat yang dianggap hipokrlt apabila suka melihat sesuatu yang bvruk berbanding perkongsian yang mendatangkan kebaikan.

“Bila kongsi sesuatu yang tidak elok, laju ia menjadi viral.

“Tetapi apabila cerita tentang kebaikan, susah nak dapat perhatian. Susah orang nak kongsi semula.

“Jadi janganlah terlalu hipokrlt hendak hentam saya apabila terjadi k3s sebegini,” jelasnya.

Isu babak panas Zul tercetvs pada Jumaat lalu apabila aktor itu berkongsi klip memperlihatkan aksl gh4irahnya bersama pelakon baharu Siti Hariesa.

Perkara ini juga mendapat perhatian Kementerian Komunikasi & Multimedia Malaysia dan Zul juga telah dipanggil untuk memberi keterangan kepada pihak SKMM.

Zul Ariffin mohon maaf

Pelakon Zul Ariffin menyes4l dengan tindakan memuat naik video ‘teaser’ drama bersiri Perempuan Itu di Instagram (IG), baru-baru ini yang dianggap keterlaluan hingga dikec4m netlzen.

Mengaku apa yang dilakukan suatu kesilapan, Zul atau nama sebenar, Zulkifli Ariffin, 35, memohon maaf kepada semua pihak yang terkesan dengan perbuatannya itu.

“Dengan hati terbuka, saya ambil maklum atas semua resp0ns daripada banyak pihak berkenaan klip video yang dipaparkan sebelum ini.

“Saya memohon maaf kepada semua yang terkesan daripada tindakan memuat naik video berkenaan,” kata aktor itu menerusi entri di IG Story (IGs), sebentar tadi.

Tambah pelakon Sangkar ini, k0ntr0versi itu membuatkan dia lebih berhati-hati untuk memuat naik sebarang perkongsian dalam media soslal pada masa akan datang.

“Selepas ini, saya akan lebih teliti dan berhati-hati untuk memuat naik sebarang bahan yang diberi kepada saya untuk dipromosikan dalam media soslal,” katanya.

Ini adalah kenyataan pertama dikeluarkan Zul selepas mengambil tindakan mengunci mulut berikutan inslden yang menarik perhatian ramai itu berlaku.

Kontr0versi tercetvs apabila pelakon utama drama Perempuan Itu, Zul Ariffin memuat naik video yang memaparkan dia melakonkan babak agak sensval berganding dengan heroin drama itu, Siti Hariesa di Instagram (IG).

Dalam babak itu, Zul dilihat membuka baju sebelum mendvkung pelakon baharu itu.

Turut dipaparkan adalah adegan menyuap krim putar antara kedua-dua pelakon itu. Aktor itu kemudian bertindak mem4dam entri berkenaan selepas dikec4m netlzen.

Selain Zul dan Siti Hariesa, drama 30 episod ini dibintangi Mimi Lana, Eman Manan, Amar Asyraf, Amir Ahnaf, Erysha Emirates dan Iqbal Zulkefli.

Drama Perempuan Itu mendapat sentuhan dua sutradara iaitu Isma Yusof dan Ain Sharif.

Sumber: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*