“Bapa ‘Backup’ Anak Buat S4lah”- Jiran G4duh Gara2 Rumah Kena Bola, Anak Pula Asyik Menari Tngok Gduh

Geram tengok mak bapak menangkan anak buat salah, Berkenaan video dibawah, kes bermula bila Sekumpulan remaja dan kanak-kanak telah bermain bola di taman permainan berhampiran rumah kami dan mengenai bumbung ardec mengakibatkan ianya pec4h.

Pada ketika itu, ayah saya kebetulan berada dihadapan rumah dan telah terdengar bunyi hent4kan lalu melihat bola yang dimain oleh mereka mengenai atap bumbung rumah kami.Kumpulan remaja dan kanak-kanak tersebut telah lari ke rumah wanita Indonesia memakai baju putih selendang coklat cerah (isteri p0lis bantuan) @imigresenmy

boleh tolong cek dokumen perempuan ni, kemungkinan PENDATANG ASING TANPA IZIN tersebut seperti kelaziman kerana rumah tersebut merupakan tempat melepak mereka sejak mula keluarga mereka menyewa disitu.

Ayah cuba untuk bertanya mengenai pelaku kepada mereka dan pada ketika itulah munculnya wanita indonesia tersebut mem4rahi ayah kerana dikatakan selalu mencari kesalahan anak lelakinya Danial walhal ayah tidak pun menvduh anaknya sekadar mahu kepastian siapa pelaku tersebut.

Tidak lama kemudian setelah ditelefon oleh isterinya, si suami (p0lis bantuan) datang dalam keadaan laju cuba untuk mel4nggar ayah saya tanpa usul periksa. (@pdrm tolong ambil tindakan, ada cubaan membvnuh)

Dia menyatakan ayah saya suka cari gaduh walhal semenjak pindahnya mereka ke sini,anak mereka la punca segala galanya terjadi. K3s ini bermula sejak tahun 2020 dan berlanjutan sehingga sekarang.

Gelagat anak menari tak kisah ayah bergadvh

Untuk makluman, rumah kami telah beberapa kali diganggu oleh kumpulan terbabit namun sering terlepas kerana ibu bapa mereka mengatakan bahawa mereka masih budak budak.

Sejak dari itu, mereka telah melakukan provokasi kepada ayah dengan mengejek dan memanggil botak, tempang dan pelbagi gelaran lain yang tidak enak didengar serta menyinggung perasaan sebagai seorang warga emas.

Setiap kali ayah membuat aduan kepada ibu bapa mereka, mereka menafikan perangai anak mereka seperti itu dan berkata normal budak budak berpelakuan nakal dan menyuruh ayah supaya jangan menyibuk hal anak mereka

K3s jiran bergadvh kerana bola selesai cara baik

Kes pergadvhan yang tvlar antara dua individu yang juga jiran di sekitar Bandar Sultan Suleiman di sini, sudah diselesaikan dengan cara baik.

Kejadian itu melibatkan jiran dua lelaki tempatan yang berselisihan faham berkaitan bola yang jatvh di bumbung rumah salah seorang daripada mereka.

Ketua P0lis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner S. Vijaya Rao berkata, pihaknya mendapati satu video mengenai pergadvhan itu tvlar di media sosial kelmarin.

Katanya, p0lis sudah menerima laporan yang dibuat kedua-dua pihak berkenaan.

“Kejadian itu berpvnca aklbat pihak pertama menegur anak pihak kedua kerana bermain bola di padang berhampiran rumahnya. Bola itu sudah terjatvh ke bumbung tersebut dan mengaklbatkan sedikit ker0sakan,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Jelas Vijaya, pihaknya turut sudah memanggil kedua-dua pihak ke balai p0lis untuk direkodkan keterangan.

“Mereka kemudian bersetuju menyelesaikan perselisihan faham itu dengan cara baik K3s diklasifikasikan sebagai Tiada Tindakan Lanjut (TTL),” ujarnya.

Justeru, beliau menasihatkan orang ramai sentiasa menjaga keharmonian hidup berjiran dan tidak muda menimbulkan perb4lahan antara satu sama lain.

Berdasarkan video berdurasi lebih seminit itu, seorang lelaki memandu pacuan empat roda keluar dan mendekati jirannya yang juga warga emas.

Lelaki warga emas itu memegang satu objek dipercayai serpihan bumbung dan berlaku pergadvhan mulut sesama mereka.

Sumber: utusan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*