“Salam Ramadan Sayang…,” – Puasa Tanpa Isteri Di Sisi, Video Shuib Ziarah Pvsara Siti Sarah Jentik Jiwa

Selebriti terkenal, Shuib dilihat menzlarahi pvsara isteri tercinta, Allahyrhamah Siti Sarah Raissuddin sebelum menyambut bulan Ramadan tahun ini.

Shuib atau nama sebenarnya, Shahmira Muhamad berkongsi momen tersebut dengan memuat naik sep0tong video di Instagram miliknya.

Video,

Kali pertama menyambut bulan Ramadan tanpa isteri, bintang berusia 37 tahun ini jmenzahirkan rasa sayv dan hiba bersama peminat.

“Menanglslah kerna hanya kamu dan Dia yang benar faham. Salam Ramadhan Sayang,” tulisnya ringkas pada di ruangan kapsyen.

Imbas kembali, Shuib dan Sarah telah mendirikan rumah tangga bersama pada 26 Februari 2011 dan dikurniakan empat orang cahaya mata.

Terdahulu, Sarah yang telah disahkan p0sitif C0vld-19 terpaksa ditidurkan sebelum menjalani pembed4han bagi mengeluarkan bayl dalam kandungannya yang mencecah usia tujuh bulan lebih awal, pada 5 Ogos lalu.

Kemudian, Sarah menghembvskan nafas terakhirnya di Unit Rwatan Rapi (lCU), H0spital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pada jam 5.13 pagi, 9 Ogos.

Jenzah dikebumlkan di Tanah Perkvburan Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak, jam 1.20 tengah hari, pada hari sama.

 

Antara Komen2 netlzen

Faham sgt sebb sy kehilangan mak seblm arwh siti sarah. Thn ni thn pertamaa ramadhan tanpa mak. Fhm kesedlhann itu

Bila tiba bulan puasa dan hari raya

lah paling terkesan dan sedlh dengan kehilangan insan tersayang, hmm semoga shuib dan keluarga tabah, semoga arwh tenang dan bahagia disana

Rindu yg tiada penghujungnya. Ramadhan kareem to shuib sekeluarga

Sedih , first ramadhan suami tanpa isteri. First raya anak2 tanpa ibu. Ibu slalu busy pagi2 siapkn anak.. Tahun ni sepi… Tiada lagi jerltan seorang ibu.

Stay strong Shuib..hanya org yg alami , kehilangan org trsayang shj yg tahu bagaimana perasaan itu..Al-Fatehah utk Sarah..moga damai dia di sana

Arwh kak sara salah seorang hamba Allah yg buat sy makin dekat kan diri dengan Allah Dengan cara lembut dia..Lawak dia ..Allahhuakbar rindu…Kak sarah cerita semua kebaikan je, Semoga menjadi asbab kebaikan beliau..semoga kita semua akan bertemu di Syurga Allah InsyAllah

Seseorang yang sentiasa menghargai insan yang disayangi ketika masih hidup dan ketika sudah tiada

Menangls lah jika ia bolh mengurangkan rasa rindu pada bidadari syurga mu disana bidadari mu Sentiasa tersenyum kerana memiliki seorang suami yg penyayang dan sllu mengirimkan doa semoga bidadari abg ditempatkan di kalangan orang² beriman dan tenang di negeri abadi aamiin

Foto: Instagram Shuib/ RJ

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*