[VIDEO] Fenomena Lagu ‘Burung Puyuh Burung Ket0t’ Dari Gadis Ini Pencetvs Rupanya.

Sejak akhir-akhir ini beberapa lagu latar p0pular digunakan menerusi aplikasi TikT0k. Video dengan pelbagai situ4si digunakan dengan lagu-lagu yang ada di apIikasi tersebut membuatkan ia ulang-ulang didengar.

Ini menyebabkan lirik lagu tersebut terus ‘melekat’ dalam fikiran dan membuatkan si pendengar turut menyanyi runut bunyi itu. Biarpun ada sesetengahnya bukanlah lagu k0mersial, namun jika didengar berulang kali boleh jadi p0pular juga.

Antara yang p0pular di TikT0k kini adalah lagu dengan lirik ‘Burung puyuh burung ket0t’. Liriknya sahaja sudah agak an3h, namun rupa-rupanya lagu ini adalah dari pantun yang dihasilkan oleh seorang gadis dari Indonesia.

Dari video pantun, kemudiannya ia disunting menjadi lagu dan seterusnya telah mendapat perhatian umum. Pereka lirik ini adalah gadis dengan nama Dhila JM.

Baru-baru ini gadis terkenal dengan lagu ‘burung puyuh burung ket0t’ ini telah menjadi tetamu jemputan dalam sebuah program temubual. Berikut adalah gel4gat selamba gadis ini:

Perkongsian rakaman tersebut telah buatkan ramai terhibur dengan gadis ini. Berikut antara re4ksi ramai yang ditinggalkan di ruangan k0men:

“Lagunya h0t bukan di Indonesia saja, tetapi di Malaysia pun h0t”

Sumber HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*