Zulin Aziz dirikan s0lat h4j4t khas untuk adik Bell4 di Raudhah ketika tun4i umr4h

Sejak beberapa minggu kebelakangan ini, ramai yang telah menyuarakan sokongan terhadap Bella iaitu remaja sindr0m down yang didkwa dider4 dengan tervk oleh pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun.

K3s perbicaraan di mhkamah juga masih berjalan dan difahamkan hampir 10 orang peguam mewakili Siti Bainun untuk k3s ini.

Disebabkan itu, rkyat Malaysia tidak kira pangkat dan kedudukan bersatu hati menyokong agar keadilan untuk adik Bella segera ditegakkan sehingga isteri kepada Tunku Mahkota Johor, Che Puan Besar Khaleeda Bustamam turut bersuara.

Buat solat hajat di Raudhah

Selebriti-selebriti tempatan juga turut membantu menularkan hashtag #justiceforbella di ruangan media soslal sebagai satu bentuk sokongan agar keadilan segera ditegakkan.

Tak hanya itu, pelakon serta pengacara terkenal, Zulin Aziz yang kebetulan berada di Tanah Suci telah berkongsi di Instagramnya memaklumkan yang dia akan mendirikan solat hajat khas buat adik Bella di Raudhah, Masjid Nabawi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz)

Dapat rezeki tiga kali masuk Raudhah
Menurutnya selebriti yang baru bernikah itu, dia telah mendapat rezeki untuk masuk ke Raudhah sebanyak tiga kali. Jadi, salah satu peluang tersebut digunakan untuk menunaikan solat hajat serta berdoa khusus buat remaja teranlaya itu agar penderltaanya terbel4.

Aku direzekikan lagi masuk Rawdah kali ke-3. Alhamdulillah.

Kalini khas buat Adik Bella. Solat sunat hajat dan doa semoga Allah tunjukkan kebenaran dan berikan keadilan buat adik Bella di dunia ini.

Semoga Allah perkenankan doa2 kita semua,” tulis Zulin.

Zulin dan suami, Farhan Norzaini telah berangkat untuk mengerjakan umrah pada minggu lalu. Dia sempat berkongsi hal tersebut di media sosial dan berharap para peminat dapat medoakan agar mereka dipermudahkan urusan di sana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz)

Ketika ini, perbicaraan berkenaan k3s pend3raan yang didkwa dilakukan oleh pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun sedang berlangsung.

Keterangan dari kandang saksl di mhkmah yang didedahkan di berita-berita telah membuatkan orang ramai begitu geram dengan tindakan kej4m pengasas Rumah Bonda itu yang mender4 remaja sindr0m d0wn sehingga mengal4mi keced3raan fizikal dan ment4l yang cukup dasyat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zulin Aziz (@zulinaziz)

sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*