Baru guna sebulan dah nak jual

Hasrat pelakon Aeril Zafrel untuk menjual semula sebuah kereta mewah jenis Lamborghini Aventador yang dihadiahkan oleh isterinya, Wawa Zainal mengvndang persoalan dalam kal4ngan netlzen.

Menurut laporan Kosmo! Online, pelakon berusia 34 tahun itu berkata dia sekadar ingin ‘feel’ memandu kereta bernilai RM2.27 juta tersebut dan tidak berhasrat menggunakan dalam tempoh yang panjang.

Disebabkan perkara itu, netlzen mula membuat pelbagai spekvlasi kerana mengikut l0gik, mengapa dia perlu menjual kereta berwarna kuning itu terlalu awal, sedangkan ia adalah pemberian istimewa oleh isteri tercinta.

Meninjau ke ruangan laporan tersebut di laman Facebook, segelintir netlzen mempersoalkan sekiranya kereta mewah itu hanya disewa atas tujuan ‘marketing’ untuk tempoh tertentu.

Bagaimanapun, terdapat juga individu ‘sesuka hati’ memberi beberapa sebab dan kemungkinan pelakon drama Tercipta Satu Ikatan mahu menjual Lamborghini berkenaan.

Cakap jelah kereta sewa?

Terdahulu, Aeril terkejvt apabila menerima hadiah tersebut yang disifatkan isterinya sebagai penghargaan kerana melalui susah senang mereka bersama dalam membina perniagaan sehingga berjaya.

Hadiah ni tak seberapa, kalau dibanding dengan peng0rbanan kau

Sumber: Facebook Kosmo! Online (Mohammad Shahemy Azmi) , Instagram Wawa Zainal

Article sebelumnya,

“Kau Punya Kereta!” – Wawa Beri Hadiah Lamborghini Pada Aeril, Mulanya Uslk Hanya Sewa Sehari, Jangan Sampai Terc4lar!

Pelakon dan usahawan berjaya, Wawa Zainal membuat kejvtan buat suami yang juga aktor, Aeril Zafrel dengan menghadiahkan kereta jenis Lamborghini Gallardo berwarna kuning.

Menurut Wawa, kereta mewah berkenaan ialah idaman Aeril sekaligus menyifatkan suami tercinta sebagai tulang belakang kepada kejayaannya selama ini.

Sewa satu hari… Hati-hati terc4lar,” kata Wawa sejurus memberikan kunci kepada Aeril.

Bagaimanapun, Aeril terkejvt hingga menyapu air mata selepas Wawa memberikan geran kereta kepadanya.

“Kau punya kereta!,” ujar Wawa sambil dipelvk mesra Aeril.

Hantaran berkenaan pantas menerima re4ksi warganet yang turut sama tumpang gembira melihat kebahagiaan pasangan selebriti ini.

Malah, ada di antara rakan selebriti yang turut memberikan titipan sama pada ruangan komen.

“Sayang… hadiah ini tak seberapa kalau dibandingkan dengan segala peng0rbanan yang kau buat untuk family kita selama ini. Hampir 6 tahun bisnes, wawa rasa this is the time to reward @aeril_zafrel benda yang dia idamkan selama ni.

Aeril dan Wawa mendirikan rumah tangga pada 2013 sudah dikurniakan empat cahaya mata sebelum ini iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 8, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 6, Ayya Soffya dan Muhammad Fahri yang kini mencecah usia enam bulan.

Sumber :Mh

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*