[VIDEO] Anak Dah 13 Tapi Badan Cantik Macam Anak Dara

Mencapai tub0h yang ideal dan menarik merupakan matlamat ramai wanita selepas bersaIin kerana selalunya selepas mempunyai anak dan berumah tangga, menjaga bentuk badan agak suk4r kerana lebih banyak perkara yang perlu difokuskan.

Namun, wanita yang sangat mementingkan kecantikan semestinya akan cuba mencapai b0dy g0als yang dikehend4ki.

Begitulah yang ditunjukkan oleh wanita yang dikenali sebagai Normalina di TikT0k apabila dia berjaya menjaga bentuk badannya walaupun telah mempunyai anak yang ramai.

Siapa s4ngka, Normalina sebenarnya mempunyai 13 orang anak di mana 5 daripadanya telah men!nggal dunia manakala yang sulung berumur 21 tahun dan bongsu berusia 2 tahun.

Selain itu, dia juga berkongsi bahawa mempunyai suami yang rajin dan penyayang adalah salah satu fakt0r di mana dia masih boleh menjaga kecantikan walaupun telah beranak ramai.

Perkongsian tersebut telah membuat rata-rata netlzen kagum dengan kecantikan yang dapat dikekalkan oleh wanita itu kerana masih mampu mempunyai penampilan seperti anak dara dan ada juga sesetengah netizen yang memuji suami wanita berkenaan kerana menjalankan tanggungjawab yang baik.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*