“Bahagia I Mmg You”- Bekas KekasIh Tnggu Nak Kahwin Serra, Sedia Jadi Pengganti Shuk?

Sebelum ini, pelawak Shuk Sahar telah memuat naik satu hantaran video di laman TikTok miliknya yang memaparkan dirinya sedang berada di mahkamah bersama seorang peguam sekaligus memberi bayangan bahawa perkahwinannya kini sudah sampai ke penghujung.

Baru-baru ini, Rossa Sera turut memuat naik video TikTok memaparkan dirinya tersenyum sambil memegang sejambak bunga dan menyertakan beberapa tngkap layar kiriman mesej Shuk Sahar yang seperti ingin memujuknya namun tidak dibalas.

Malah, Sera atau nama sebenarnya Rossalenna Natassyiah Asshaferah turut mennggalkan ucapan seolah-olah ‘selamat tinggal’ dengan mendoakan Shuk supaya menjaga diri serta terus kuat untuk move on dan bekerja keras demi anak-anak.

Saya akan selalu doakan dan support awak!! Kerja kuat-kuat untuk anak-anak kita ok? Please kuat dan kita sama-sama move on.

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah pada akhir video tersebut, Sera telah memegang jambakan bunga berwarna pink itu dihadapan seorang lelaki seperti memberi ‘hint‘ dia sudah jumpa pengganti.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netlzen turut meluahkan rasa gembira melihat wanita itu kini sudah mampu tersenyum bahagia.

“Tahniah serra.. awak memang iron lady.. tak semua orang dapat lalui kisah hidup macam awak,” tulis seorang pengguna TikTok.

Bekas Kekasih Tunggu Nak Kahwin Sera, Sedia Jadi Pengganti Shuk

Sejak tahun lalu, hngat diperkatakan mengenai rumah tangga Shuk Sahar apabila isterinya, Rossa Sera sering berkongikan luahan hati serta mendedahkan wujudnya orang ketiga.

Bagaimanapun, sehingga kini masih tidak diketahui status rumah tangga mereka. Apatah lagi, baru-baru ini Sera bersama dua anaknya menyambut raya di Sabah dan tidak beraya bersama Shuk.

Terbaru, hangat diperkatakan apabila tular video di TikTok dipercayai dikongsikan oleh bekas kekasih Sera menggunakan akaun @aidi.qusairy.

Menerusi video itu, memperlihatkan jejaka itu keluar bersama Sera. Lebih menjadi perhatian, kapsyen lelaki itu seolah menggambarkan dia sudah lama menunggu cinta Sera dan sedia menjadi pengganti Shuk.

“Janda yang paling ku nantikan, Ex paling gilak. Walau ex tetap sayang, kita kawan balik samapi kahwin ok,” tulisnya.

Perkongsian video itu mendapat pelbagai re4ksi daripada netlzen yang menyokong serta memberi restu kepada lelaki berkenaan untuk memikat Sera.

Dalam pada itu, ada yang mengatakan Sera layak untuk mendapat lelaki yang lebih menghargainya. Malah, ada yang meminta lelaki itu segera ‘mermpas’ Sera dari Shuk.

Terdahulu, Serra mengakui ada ke Mhkmh Syariah Kuala Lumpur Jalan Duta, namun merahsiakan tujuannya ke sana.

Shuk Hadir Ke Mhkmh, Beri Bayangan Jodoh Dgn Isteri Berakhir

Seolah memberi bayangan bahawa perkahwinannya kini sudah sampai ke penghujung, pelawak Shuk Sahar baru-baru ini ada memuat naik video TikTok yang memaparkan dia berada di mhkmh bersama seorang peguam pada pagi Jumaat.

Mengenakan kemeja hit4m dan bers0ngkok, pelawak itu sempat mengemaskini akaun media sosi4lnya itu dan menulis kapsyen

“Aku bukan jodohnya. Aku titipkan dia, lanjutkan perjuanganku, semoga dipermudahkan segalanya”.

Demikian luahan pelawak Shuk Sahar menerusi video yang dimuat naik di laman sosi4l Tik Tok seperti berada di sebuah mhkmh bersama peguam pagi ini.

Mengenakan kemeja hltam dan bersongkok, video itu seolah-olah memberi bayangan terkini tentang status rumah tangganya dengan isteri, Rossa Sera yang sedang berg0lak.

Bagaimana pun usaha Harian Metro untuk mendapatkan Shuk tidak berjaya apabila mesej dan panggilan tidak dijawab.

Pasangan itu buat masa ini belum memberikan kata ptus mengenai status rumah tangga mereka yang menjadi persoalan umum.

Ruangan komen dibanjlri dengan kata-kata netlzen mempersoalkan tindakan pelawak dan pengacara itu yang cur4ng terhadap Sera.

“Pilihan di tangan kau Syuk, bukan Serra, kau ada pilihan untuk setia, untuk diberi dan dibuka rezeki seluasnya, tempat melamplas nfsu yg halal.

“Tak nak komen apa-apa…takvt jadi kat diri sendiri.. yang penting doakan baik baik semoga Allah permudahkan urusan kita.. jangan kita mudah menilai.

“Macam sedlh pula tengok kau dik. Sayangnya isteri dia cantik. Jodoh, ajal ketentuan ilahi. Semoga kau akan menjadi insan yang lebih baik dik.

“Bersyukur la dengan setiap nikmat rezeki yang Allah bagi. Bila dia nak ambil semula sekelip mata saja semua boleh hilng. Terus kuat dan belajar dari kesilapan,” k0men beberapa netlzen.

Rossa muncul menerusi program MeleT0P menjelaskan hubungan mereka sudah menemui noktah dan sudah mengambil keputusan terbaik untuk kedua-dua bel4h pihak, pada Selasa lalu.

“Kami masih berhubung tetapi hanya kerana anak-anak sahaja.Kami juga sudah berbincang untuk mengambil keputusan terbaik untuk masa depan.

“Sampai satu tahap saya rasa tidak boleh maafkan dia lagi kerana itu hanya akan menyaklti diri sendiri.

“Bagaimana saya hendak bahagiakan orang lain kalau saya sendiri disakiti. Cukuplah sampai di situ sahaja, mungkin saya tidak mampu bahagiakan dia,” katanya.

Terdahulu, Sera atau Rossalennah Natassyiah Asshaferah sebelum ini pernah mendedahkan sudah memf4ilkan cer4i terhadap Shuk pada November tahun lalu.

Pasangan berkenaan mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Nur Qurratu Ain, 5 dan Nur Assyifatu Aimi, 2 tahun.

Sumber: METRO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*