“Dulu kemain lamar Amelia” Mesra berdua , peminat pers0al status Aedy Ashraf & Daiyan Trisha sedang h4ngat bercinta?

Sebelum ini, kec0h di media sosi4l apabila hubungan pasangan kekasih selebriti, Aedy Ashraf dan Amelia Henderson dikatakan sudah berakhir selepas mereka memuat naik ciapan sedih di laman Twitter. Tidak cukup dengan itu, mereka juga dilihat ‘unfoll0w’ media soslal maslng-maslng..

 

Aedy dan Daiyan mesra di k0nsert Coldplay?
Terbaharu, perkongsian pelakon Aedy Ashraf di laman Instagram miliknya bersama penyanyi, Daiyan Trisha telah menarik perhatian warganet..

 

Menerusi hantaran yang dimuat naik, Aedy dan Daiyan dilihat sedang asyik menyanyi bersama di sebuah konsert kumpulan Britain, C9ldplay di stadium Wembley, London.

Video Player.

 

 

Bercinta dengan Daiyan pulak ke?
Bagaimanapun, perkongsian itu menerima pelbagai re4ksi di kalangan warganet di mana ramai bertanya status hubungan mereka berdua yang dilihat seperti pasangan kekasih.

Dulu kemain lagi melamar Amelia jadi kekasih depan orang ramai…
Malah, ada yang meluahkan kekec3waan dan rasa lvcu apabila menglmbau kembali momen Aedy mel4mar bekas kekasihnya, Amelia Henderson di depan pentas ketika menjayakan Absolut Food Festival 2022 beberapa bulan yang lalu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh aedy ashraf (@aedyxashraf)

Kahwin cepat dengan Daiyan tu…
Ini baru k0nsert sebenar!
Selain itu, ramai menlnggalkan komen mengenai suasana k0nsert Coldplay yang dikongsikan oleh Aedy dengan mengatakan ia adalah k0nsert sebenar jika hendak dibandingkan dengan persembahan Billie Eilish yang berlangsung semalam di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

Sumber: Instagram @aedyxashraf

Via gt3

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*