“Tak tahu bersyukur Allah dah bagi sambung ny4wa. Tak payah ag0ngkan dia ni..” – Netlzen

Selepas mengambil keputusan untuk kembali tidak bertudung, penyanyi Elyana masih berterusan menerima pelbagai re4ksi netlzen sama ada kec4man mahupun kata-kata posltif..

 

 

Terbaru, penyanyi berusia 35 tahun itu berkongsi satu tngk4p layar di laman Instagram memaparkan k0men seorang lndividu yang menghambvrkan kata-kata kes4t terhadapnya..

 

 

Difahamkan, k0men tersebut ditinggalkan pada sebuah p0sting video persembahan yang dimuat naik sendiri oleh Elyana atau nama penuhnya Erneelya Elyana Emrizal..

 

 

Menurut lndividu berkenaan, dia menyifatkan penyanyi lagu Kalis Rindu itu tidak bersyukur atas peluang kedua yang diberi selepas bebas daripada peny4kit k4nser limf0ma t4hap empat.

Orang macam ni elok m*mp*s je tak tahu bersyukur Allah dah bagi sambung ny4wa. Tak p4yah lah nak agvng-agvngkan dia ni,” tulis individu terbabit.

Tidak melatah terhadap k0men neg4tif dilemp4rkan, Elyana tenang membalas dengan mendoakan individu tersebut agar dipanjangkan umur serta dikurniakan kesihatan yang baik.

“Semoga awak dipanjangkan umur… dijauhkan dari segala peny4kit, dimurahkan rezeki dan diberikan kebahagiaan dunia dan akhlrat,” balasnya.

Rata-rata pengikut turut tidak bersetuju dengan k0men kas@r itu tetapi dari sudut lain, mereka juga berharap Elyana dapat bermuhasabah diri terhadap teguran itu.

Kas4r tapi boleh buat sent4p.

Sebelum ini, Elyana mengej0tkan orang ramai apabila berkongsi foto ‘free hair’ di Instagram sebelum mengumumkan tidak lagi mengenakan imej berhijab.

Sumber: Instagram Elyana

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*