Apa yang baik dan burvk dia, aku tel4n dan aku simpan-Didie Alias dedah ttg ex hb plakun ridhuan hashim

Akhirnya Didie Alias Ceritakan Setelah 22 Tahun Bercer4i Dengan Ridzuan Hashim Didie bagaimanapun mengakui ada bertemu dengan bekas suaminya itu pada sambutan harijadi cucunya sebelum ini. Pada masa yang sama, Didie turut ditanya apakah tips dalam memastikan keharm0nian hubungan antara anak-anak dengan bapa mereka meski sudah tidak tingg4l bersama. lihat video dibawah sekali…

“Mereka tidak pernah tahu apa punca saya bercera1 dan saya tidak pernah burukkan bapa dia. Apa yang baik dan burvk dia, aku tel4n dan aku simpan. “Jadi biarlah mereka sayang bapanya hingga menutup mata, sekarang ni pun saya dengar dia tidak berapa sih4t.” katanya.  “Selepas bercerai, kami tidak pernah bermvsuh. Benar, anak-anak di bawah penjagaan saya, tetapi mereka tidak dihal4ng berjumpa dengan Ridzuan. “Alhamdulillah, perhubungan antara mereka akrab,” katanya.

“Saya tidak pernah memburvkkan bapa mereka. Baik atau burvk yang pernah berlaku sebelum ini, saya simpan. “Biar anak-anak melihat kenangan yang indah-indah saja bersama bapa mereka. “Begitu juga dengan Ridzuan, dia tidak pernah menceritakan mas4lah kami kepada anak-anak,” katanya. Ditanya mengenai cara didikan anak sehingga masing-masing berjaya dalam akademik, Didie berkata, dia membeli hadiah setiap kali mereka cemerlang dalam pelajaran.

“Dahulu, walaupun melalui kepayahan hidup, saya nekad memastikan masa hadapan anak-anak terjamin. “Saya buat anak-anak rasa seronok untuk berusaha mencapai markah tertinggi kerana ada hadiah menanti. “Bermula dengan anak sulung, Diana, dia akan mengambil cab4ran saya untuk cemerlang dalam semua subjek. Saya belikan hadiah dimahukan. “Dengan cara itu, adik-adik lain mengikut cara kakak mereka. Alhamdulillah, mereka semua berjaya.

Diharap mereka terus sukses dalam kehidupan masing-masing,” katanya. Didie dan Ridzuan yang juga merupakan pelakon popular era 90-an mendirikan rumahtangga sekitar tahun 1991 sebelum berpis4h pada tahun 2000. Didie berkahwin kali kedua dengan pemain bola sep4k Negeri Sembilan, Norisham Ismail pada 2009. Mereka dikurniakan seorang anak, Muhammad Dayyan, berusia lima tahun.

 

Sumber : bharian, newstoday77.com

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*