Mas Idayu Tiba2 Men4mp4r Penonton Sebab Tak Hafal Lagu Miliknya?

Baru-baru ini, heb0h di ruangan media sos!al TikT0k memaparkan kemeriahan sambutan malam Ambang Merdeka yang berlangsung di Tanjung Em.as Muar Bandar Dira.ja, Johor pada 30 Ogos dan 31 Ogos lalu.

 

 

Sambutan yang berlangsung pada 30 Ogos menampilkan barisan penyanyi ters0hor seperti Datuk Ramli Sarip, Ezad Lazim, Mas Idayu, Naqiu Mohd dan Jatt Ali yang dianjurkan oleh Majlis Perbandaran Muar.

 

 

Susulan itu, sebuah vide0 tul4r menunjukkan penyanyi dang.dut kegemaran ramai, Mas Idayu yang sedang menghiburkan orang dengan mendendangkan lagu Selangit dan secara spontan telah ‘men4mpar’ seorang penonton..

 

 

Menerusi vide0 tersebut, individu berkenaan dilihat sakan berge.lek dan menari, namun apabila Mas Idayu tampil menghulurkan mikr0fon kepadanya, pemuda itu ternyata tidak menghafal lirik lagu Selangit lalu dit4mpar secara gurauan oleh selebriti itu di bahagian pipi..

 

 

Tinjauan di ruangan k0men vide0 tersebut dibanjiri oleh rata-rata neti.zen yang terhibur melihat gelagat pemuda itu bersama Mas Idayu kerana sakan berg3lek tetapi tidak menghafal lirik.

Ramai dalam kalangan mereka yang memuji Mas Idayu kerana bersikap sangat ‘sp0rting’ dalam melayan peminat-peminatnya bagi memeriahkan lagi program berkenaan.

Individu berkenaan turut menln.ggalkan k0men di video tersebut yang dikenali sebagai Shah Rezal berkata tam.paran yang diberikan Mas Idayu itu tidak terasa kerana dia sempat mengelak.

Menerusi vide0 tersebut, individu berkenaan dilihat sakan berg3lek dan menari, namun apabila Mas Idayu tampil menghulurkan mikr0fon kepadanya, pemuda itu ternyata tidak menghafal lirik lagu Selangit lalu dit4mpar secara gurauan oleh selebriti itu di bahagian pipi.

Tinjauan di ruangan k0men vide0 tersebut dibanjlri oleh rata-rata netlzen yang terhibur melihat gel4gat pemuda itu bersama Mas Idayu kerana sakan berg3lek tetapi tidak menghafal lirik.

Ramai dalam kalangan mereka yang memuji Mas Idayu kerana bersikap sangat ‘sp0rting’ dalam melayan peminat-peminatnya bagi memeriahkan lagi program berkenaan.

Individu berkenaan turut menln.ggalkan k0men di video tersebut yang dikenali sebagai Shah Rezal berkata tamp4ran yang diberikan Mas Idayu itu tidak terasa kerana dia sempat mengelak.

Mummy memang macam tu, dia macam mak-mak kalau jumpa…Kadang suka cublt.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netlzen turut sama terhibur menyaksikan gelagat penonton bersama artis berkenaan. Dalam pada itu, mereka juga sempat berseloroh kononnya sesiapa yang sudah termakan tamp4ran Mummy mungkin akan berjaya satu hari nanti.

Kredit : TT/TV3

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*