Servis Penapis C0way, Sekali Terb0ngkar Cerita Sebenar

Sempat viral beberapa hari lalu selepas seorang wanita tampil mendkwa dirinya telah diperk0sa ketika sedang melakukan servis penapis udara di rumah pelanggan..

 

 

Pendedhan itu dikongsikan sendiri oleh mngsa dalam satu video di TikTok miliknya. Video itu bagaimanapun telah dipadam selepas ia vlral

Dalam pada itu, dia memberitahu tertvduh sudah pun dibebaskan oleh pihak p0lis setelah mengetahui kebenaran yang sebenar dan wanita itu telah memadam video-video yang mengatakan dirinya dir0g0l.

Akhir kata, YouTuber terbabit tidak memihak kepada sesiapa dan mengatakan apa yang berlaku merupakan salah faham..

 

 

Namun masing-masing tidak faham dengan tindakan wanita terbabit menularkan video mendkwa dirinya dir0g0l kerana ia seolah-olah membuka aib sendiri, tidak lupa juga menutup periuk nasi sendiri

VIDEO

Terdahulu Terdapat satu kejadian dimana seorang wanita pekerja Coway dir0g0l ketika datang ke rumah seorang pelanggan untuk melakukan servis penapis udara.

Menerusi satu video yang tuIar di Tikt0k, mngsa sambil menangls berkongsi mengenai perkara bvruk yang berlaku sehingga menyebabkan dirinya tr4uma.

VIDEO

“Sy cody C0way. Masa kejadian sy dtg utk servis penapis udara. Bila masuk rumah,trkejvt dia hnya pakai towel sahaja. Penapis tu kat dlm bilik tido.

“Sy minta Cust bawa l0mbok ke ruang tamu. Dia kata tak boleh. Dia suruh masuk bilik. diabduk depan. Bila sy masuk. Sy baru nk buka cover l0mbok3. Dia r4ped..

‘Saya tak suka ada yang salahkan coway”

“Sy repost semula… Sy xsuka ada yg salahkan Coway.. Coway banyak ubah lifestyle sy.. Coway banyak bantu sy as a single moms.. GCM, SCM, CM bnyk support sy.. Bukan utk k4m3s mcm ni je..

Segala kerja harian sy, Mereka sentiasa support dan pantau kami.. COWAY is the best job for me..

Sy syg kan job sy as a coway lady (cody)… Job sy service and sales dlm Coway.. Tq Coway bnyk ubahkan diri sy and lifestyle sy.”

Kesian tengok. Tengah-tengah cari rezeki akhirnya jadi mngsa r0g0l pula. Apapun, semoga dipermudahkan segalanya dan si pelakv dapat balasan atas kelakvannya.

Kredit: OMM

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*