Selepas 2 Tahun Berkahwin, Akhirnya Wan Emir Ded4h Per4ngai Sebenar Mira Filzah

Kuala Lumpur: Suami pelakon Mira Filzah, Wan Emir Astar atau Emir, 32, menyifatkan dua tahun membina rumah t4ngga bersama cukup indah dan bersyukur dikurniakan isteri terbaik. Emir menerusi sebuah coretan berkata Mira, 29, seorang insan yang cukup luar biasa dan tidak berhenti mengagumi keperibadian pelakon terbabit…

 

“Nur Amirah Filzah Isteriku Syurgaku, di mam4taku, dirimu insan luar biasa..

 

 

Banyak pengalaman tercipta, memori teruklr sejak kita membina rumah tangga bersama dua tahun yang lalu. “Ada suka dan dvka, ada peng0rbanan dan kejayaan.

 

 

Tetapi apa yang pasti adalah sifat semula jadi dirimu yang cukup penyayang, pemurah dalam berbudi dan berbakti, memberi terbaik dan segalanya dalam sesuatu perkara.

“Sifatmu ini terus dan sentiasa menawan hatiku terhadap dirimu wahai isteriku, dan menjadi inspirasi dan peringatan buat diriku sendiri setiap hari,” katanya..

 

 

Emir turut melahlrkan rasa syukur apabila perkahwinan mereka diserikan lagi dengan kehadiran putera sulung, Wan Khair Amir serta sifat keibuan Mira menjaga cahaya mata mereka.

“Kami tunjukkan ciri serta ik4tan keibuan yang luar biasa sejak kita mendapat tahu mengenai kehadirannya.

Saya semakin nampak dengan jelas bagaimana bersungguhnya kamu menjaganya dan besarkan keluarga kita.

“Bersama kita berdoa dan zahirkan keins4fan dan kesyukuran, moga usaha kita dalam membina keluarga yang sakinah mawaddah dan rahmah, sentiasa dilindungi dan dipimpin-Nya, aamin YRA,” katanya. Pasangan itu berkahwin pada 3 September 2020 sebelum Mira berkongsi mengenai keh4milannya pada Januari lalu.

Sumber: Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*