“Dia tahu aktiviti yg dilakukan suaminya..”- Rupanya Suami Usahawan Pun Terlib4t & Kenal Pencvlik

Perselisihan antara ahli slndlket d4dah dipercayai menjadi pvnca utama seorang wanita yang merupakan ej3n jualan k0smetlk dilarlkan sekumpulan lelaki dari kediamannya di Wakaf Bharu pada 13 September lalu..

 

Dalam lap0ran dari Harian Metr0, Pemangkv Ketua P0lis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun memaklumkan yang slas4tan awal pihaknya mendapati suami kepada mngsa dipercayai terbabit dalam aktlviti penyeludvpan d4dah.

 

 

Suami mngsa juga dit4han Susulan daripada itu, pihak p0lis sudah pun men4han tiga individu termasuk suami mngsa dan wanita semalam bagi membantu slasatan..

 

“Kita sudah mem0hon bantvan daripada pihak berkuasa Thailand bagi menyel4matkan mngsa berusia 36 tahun dan usaha ke arah itu gi4t dilakukan..

 

“P0lis juga percaya mngsa mengetahui aktlviti yang dilakukan suaminya selain mengenali svspek yang melarlkannya kelmarin,” katanya..

 

 

Terdahulu, seorang ej3n k0smetik telah dilarlkan dari rumahnya oleh sekumpulan lelaki bersnj4ta selepas menjawab salam dari mereka di pintu rumah..

 

Ketika itu, bapa mngsa dan anaknya berada di dalam rumah tidak dapat berbuat apa-apa kerana salah seorang daripada svspek mengacvkan plsau ke arah warga em4s terbabit. Dari maklumat kenalan mereka, wanita terbabit dipercayai dibawa larl ke sempadan negara menggunakan b0t.

 

Sumber:Harian Metro (Nor Fazlina Mohd Rahimn)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*