“Mengenai wang tebvsan sama ada RM1juta atau RM10juta..” Akhirnya Ahli keluarga Usah4wan k0smetlk Buka Mvlut l,Dldkwa Terima Panggilan

“Sehingga kini kami tidak menerima sebarang panggilan yang meminta wang tebvsan berhubung pencvlikan Azi,” kata ahli keluarga ej3n jualan k0smetlk yang dilarlkan sekumpulan penjnyh, Rosnazirah Mohd Naim, minggu lalu. Ahli keluarga wanita berusia 36 tahun itu berkata, setiap kali menerima panggilan telefon daripada nombor yang tidak dikenali, mereka sekeluarga akan berdeb4r kerana menjangkakan bakal mengetahui berita mengenai Azi.

“Setakat ini kami tidak menerima apa-apa panggilan mengenai wang tebvsan sama ada RM1 juta atau RM10 juta sekalipun.

“Jika benar ada terima (panggilan), sudah pasti pihak p0lis yang pertama diberitahu namun sehingga kini bukan saja meminta wang tebvsan, panggilan telefon memberitahu di mana Azi berada juga langsung tidak diterima,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Ahli keluarga itu berkata, jika menerima panggilan yang meminta wang tebvsan mencecah jutaan ringgit sekalipun, pihaknya tidak dapat menyediakannya kerana nilai itu melebihi kemampuan mereka.

Katanya, hidup mereka kini dalam ketakvtan selagi tidak selesai k3s itu dan sentiasa rasa ter4ncam lebih-lebih lagi apabila melihat kereta yang tidak dikenali di hadapan rumah.

“Kami sekeluarga sudah lama tidak keluar rumah dan ada juga yang tidak ke tempat kerja kerana berasa takvt akan kesel4matan selain travma dengan kejadian yang menlmpa Azi.

“Jika kelihatan mana-mana kend3raan yang tidak dikenali dilihat di luar rumah, kami segera mencatat nombor pendaftaran dan menyerahkan kepada pihak berkuasa sebagai langkah berjaga-jaga,” katanya.

Sumber Hmetro.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*