“Pulangkan duit rkyat mal4ysia..” Netlzen minta Rihana petra pulangkan duit kpada sultan, Sekali tak jangka ini pula b4las beliau

Kerana menetap di Kota London, Rihana ingin menjual kereta mewahnya yang berada di Moscow. Bekas Ratu Cantik senssi Rusia, Rihana Oksana Petra nampaknya terbang ke Krakow, Poland baru-baru ini bercuti di bandar penuh bersejarah dan budaya era renaissance. Porche Cayenne Untuk Dijual..

 

 

Murai MY menjengah ke Instagram Rihana, di mana dalam muatnaik terkininya menjelaskan dia ingin menjual kereta mewah jenama Porche Cayenne yang ditnggalkannya di Moscow, Russia.

Menurut c0retan yang ditulis ibu tvnggal ini, dia menjelaskan oleh kerana jarang kembali ke negara kelahirannya itu Rihana membuat keputusan untuk menjual kendraan tersebut..

 

 

 

Menurut Rihana lagi, salah satu sebab dia ingin melepaskan kereta tersebut adalah kerana tempat memandu dalam kereta tersebut adalah pada sebelah kiri di mana agak berbhya buatnya jika ingin memandu di Kota London. “Kawan-kawan, saya buat keputusan dah tiba masanya untuk saya jual kereta saya”.

“Saya jarang datang ke Moscow, tapi untuk hantar kereta di UK, anda perlu membayar cukai yang sangat besar di mana tak berbaloi dengan harga kereta yang sama di London.

Jadi, sebab utama adalah kerana stereng kenderaan berada di sebelah kiri, di mana tak selesa dan tidak selalunya selamat untuk memandu di London.” Tulis Rihana. Pulang Duit Pada Rakyat Malaysia? Melihat muatnaik tersebut ada warganet yang memberi k0men.

Menyarankan setelah Rihana menjual kereta mewah tersebut, wang hasil jualan kendraan berkenaan diberikan kepada rakyat Malaysia yang bayar cukai pada bekas suaminya.

“Jual dan bagi balik pada rakyat Malaysia yang mlskin bayar cukai pada Sultan.” Komen warganet. Rihana yang melihat komen tersebut memberi resp0n dengan komen bal4s yang ringkas kepada individu berkenaan.

“Sultan anda tidak membayar untuk kereta ini, tapi sangat kes4l mendengar.” Bal4s Rihana.

Dalam entri yang ditulis Rihana, kereta tersebut di beli pada bulan November tahun 2018 dan keadaan kereta mewah tersebut masih baik dengan rekaan dalaman yang elegan.

Sumber murai.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*