Prkahwinan direstui tapl penuh Penlpuan, Adik B0ngkar Gambar Kahwin Jahidah

Memiliki penampilan yang cantik sebelum ini, kini sudah setahun lebih Jahidah Nordin, 43, kaku terlntar di katil aklbat menjadi mngsa kegan4san rumah tangga menyeb4bkan wanita berkenaan k0ma.

Adiknya, Fauziah Nordin, 40, memuatnaik gambar ‘thr0wback’ ketika majlis perkahwinan kakaknya itu di media sosi4l dua hari lalu dan rata-rata warganet memujl Jahidah seorang wanita cantik. Video yang dimuatnaik di laman Tlktok itu.

Mendapat lebih sejuta tontonan dan lebih 2,000 komen yang kebanyakan mendoakan kesihatan Jahidah selain melahirkan rasa slmpati. Fauziah berkata, dia menjaga kakak di rumahnya di Sendayan, dekat sini, selain turut bertanggungjawab membesarkan Ehsan Nufail, anak lelaki kepada Jahidah.

“Memang keadaan fizikal sudah banyak berubah tidak seperti dulu. Kecderaan yang dial4minya akibat dipukul menyeb4bkan muka jadi seperti sekarang.

“Rah4ngnya pat4h, tempurvng kepala juga terpksa dibuang. Kejadian ini bukan sahaja menarik keceriaan kakak, malah kami sekeluarga, namun kami reda dengan ujlan tuhan,” katanya katanya ketika dihubungi. Menurut Fauziah, tiada banyak perubahan yang berlaku kepada kakaknya dan kini masih lagi terl4ntar di katil dan tidak mampu memberikan resp0ns. “Dari segi kesihatan kak Jahidah sekarang semakin baik”.

“namun tiada banyak perubahan. Dia tidak boleh lagi bagi tlndak balas apa yang kami cakap, bagaimanapun sebelum ini dengar dia menangls sebelum ini.

“Disebabkan sudah lama terl4ntar, badan dan pergerakannya macam kaku. Bulan November nanti kakak akan dimasukkan ke wad rehabilitasi sebab dktor mahu p4ntau keadannya,” Ditanya mengenai keadaan Ehsan Nufail yang kini sudah berusia 10 bulan, Fauziah berkata.

Bayl berkenaan masih tidak boleh duduk kerana tul4ngnya masih lembut dan perlu mendapatkan fisi0terapl bermula pertengahan bulan ini. “Saya selalu letakkan Nufail di sebelah kakak, ada ketikanya kakak mengeluarkan air mata. Mungkin dia sedlh, namun tidak dapat meluahkannya,” katanya.

Pada Mei lalu, melap0rkan penjawat awam berusia 43 tahun itu dikej4rkan ke h0spital di Johor Bharu selepas dipercayai dicder4kan suaminya pada 4 Mei 2021.

Sumber Hmetro.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*