majlis kahwin jadi kel4b malam! Pengantin berhijab, suami asylk menarl ramai-ramai siap ada DJ.

PEP4TAH mengatakan perkahwinan atau berumah tangga itu umpama mendirikan masjid.Kebiasaannya, selesai pernikahan akan disusuli pula dengan majlis perkahwinan sama ada secara sederhana mahupun besar-besaran mengikut kemampuan dan tema mas!ng-mas!ng..

 

Namun, sedikit luar biasa apabila sebuah majlis perkahwinan disambut dengan gilang gemilang tak ub4h seperti kelab malam!

 

Menerusi video tul4r, sepasang pengantin berarak masuk ke dalam dewan, yang perempuannya kelihatan anggun dalam persalinan busana kebaya moden dan berhijab serta sut kelabu bagi lelaki..

 

Kedua-dua mempelai yang berpeg4ng tangan kemudian dapat dilihat secara agreslf mengg0yangkan badan mereka mengikut lagu ranc4k berent4k disk0 yang dipasang..

 

Kelihatan juga seorang lelaki yang memainkan per4nan seperti DJ di kelab, sedang memvtar pirlng hitam tanpa henti.majlis kahwin jadi disk0 2.

 

Di tengah-tengah dewan pula menyakslkan sekumpulan lelaki berkemeja dan wanita yang berhijab sedondon dipercayai pengiring kedua-dua pengantin asyik menari bersama..

 

Video berdurasi 33 saat yang kini meraih 1.6 juta tontonan di TikT0k itu turut menyakslkan pasangan pengantin menari dikelilingi semua pengiring menari, seperti sedang berpesta.majlis kahwin jadi disk0 3Pasangan pengantin menari di tengah dewan..

 

Selain muzik disk0, kepulan as4p turut dilihat memberi kes4n kepada pesta yang sedang berlangsung dengan aksl tarlan maslng-maslng menghent4k kaki dan ‘mencvcuk langlt’.Majlis perkahwinan ala disk0 itu bagaimanapun difahamkan berlaku di Karawang di Jawa Barat, IndonesiaAllah, kahwin itu kita bina masjid. Kenapa perlu ada macam ni?NETlZEN

“Wedding entrance antl-malnstream? Yes please! Gaya muzik yang anda pilih untuk mengiringi anda dan pasangan ke pelamin mestilah paling sesuai dan biasanya menggambarkan wtak anda berdua,” menurut keterangan video yang dikongsikan.Video yang dimuat naik oleh DJ perkahwinan Indonesia dan penata muzik majlis pernikahan sejak 2013 itu menlmbulkan pelbagai re4ksi dalam kalangan netlzen.

Sumber:Mstar

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*