“Walau 18 Tahun Dicer4ikan Sultan. Ramai Tak Percaya Di Usia 58 Hajah Mazuin Sanggup Kek4l Status Ini

Mazuin Hamzah satu ketika dahulu merupakan antara penyanyi yang popular di Malaysia. Kejelitaannya semasa muda memang memvkau dan menjadi bualan ramai.

Mazuin akhirnya telah berkahwin pada usia 23 tahun dengan kerabat diraja Brunei adinda Sultan Brunei, Pengiran Muda Sufri Bolkiah. Kini menetap di Brunei, Mazuin Hamzah telah pun berusia 51 tahun namun tetap jelita seperti zaman kegemilangannya dahulu.

Mazuin menjadi artis wanita pertama yang diangkat kedudukannya sebagai permaisuri kepada kerabat diraja bagi antara negara paling kaya di dunia. Majlis perkahwinan mereka juga dikatakan kekal sebagai perkahwinan paling gemilang dalam kalangan artis tempatan sehingga ke hari ini.

Namun, tiada siapa yang pernah menyangka perkahwinan itu berakhir dengan noktah yang cukup pilu. Sehingga kini, Mazuin sukar untuk dijejaki oleh para wartawan bagi mendapatkan reaksinya.

Jurucakap bagi Suruhanjaya Tinggi Brunei Darussalam juga tidak mahu mengumumkan perkara mengenai percer4ian mereka kepada peminat atau wartawan kerana bersifat peribadi.  Inilah Noktah pilu Cinta Mazuin Sebelum Bercerai – Terg4mam dengan pertanyaan oleh Sufri, Mazuin menggelengkan kepala. Maimon yang setia menemani anaknya itu juga ditanya oleh Sufri tentang kesediaan untuk menerima kehadirannya sebagai menantunya.

Inilah Noktah pilu Cinta Mazuin Sebelum Bercer4i – Terg4mam dengan pertanyaan oleh Sufri, Mazuin menggel3ngkan kepala. Maimon yang setia menemani anaknya itu juga ditanya oleh Sufri tentang kesediaan untuk menerima kehadirannya sebagai menantunya. Inilah Noktah pilv Cinta Mazuin Sebelum Bercer4i

Episod cinta Mazuin dengan Pengiran Muda Sufri Bolkiah bermula pada 10 Julai 1987. Pertemuan pertama mereka di Vila Cinta Bersemi (kediaman Sufri di Jalan Ampang, Kuala Lumpur) telah memberi kesempatan untuk sama-sama bertentang mata. Bagaimanapun, itu bukanlah pertemuan rasmi oleh Mazuin tetapi sebaliknya, r0mb0ngan artis Malaysia yang menyertai Mekar Sejambak dipel4wa untuk bermesra dengan Sufri sebelum r0mb0ngan itu dijemput ke Bandar Seri Begawan untuk meraikan baginda sempena majlis ulang tahun kelahirannya pada penghujung Julai 1987.<

Sumber :omedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*