“Biarpun beza 10tahun kaklina nampak sebaya” Kaklina sambut ulang tahun suami, ada sesuatu tarik perhatian ramai

Meskipun sibuk dengan jadual padat, artis serba boleh Elly Mazlein tidak lupa meraikan ulang tahun kelahiran suaminya Mohammad Azlan yang ke-32 baru-baru ini..

 

Menerusi satu hantaran di laman Instagram, penyanyi berusia 42 tahun itu memuat naik sekeping foto suaminya bersama sebiji kek selain dek0rasi belon bertemakan biru di sekelilingnya..

 

Berdasarkan kapsyen, Elly atau mesra dipanggil Kak Lina Pom Pom mengucapkan terima kasih kepada Azlan yang juga seorang guru kerana menjadi suami serta bapa yang baik kepada dua anak mereka..

 

“Happy birthday suami mama yang ke-32. Thank you jadi suami & papa yang baik. Mama, Manja & Haider love you so much,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

Meninjau di ruangan k0men, ramai rakan artis dan peminat pengacara program Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9) itu memberikan pelbagai ucapan selain doa buat suaminya. Selamat hari jadi cikgu. “Manis macam Kak Lina ..

 

Tapi up scale sikit. Handsomenya . Kerana Allah berikan Kak Lina suami yang baik Inshallah membimbing Dan sama dibimbing .. rezeki kahwin isteri atau ratu yang lebih usianya . Amin . Berkekalan ye Kak Lina”..

 

Untuk rekod, Elly atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi dan Azlan berkahwin pada pada 18 Januari 2020 dan dikurniakan cahaya mata lelaki Haider Mateen yang kini berusia setahun. Elly juga pernah berkahwin dengan pengarah drama Azmi Hatta pada November 2014, namun hubungan mereka berakhir dengan percer4ian pada Oktober 2015..

Hasil perkahwinan pertama tersebut, mereka dikurniakan anak sulung Putri Sara Sefhia yang kini berusia enam tahun.

Umum mengetahui selebriti terkenal, Elly Mazlein kini telah bergelar ibu kepada sepasang cahaya mata setelah selamat melahirkan cahaya mata lelaki di sebuah pusat perubatan di Selango pada Oktober 2021. Kongsi Video Haider. Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram, Elly telah mencurl perhatian peminat melihat anak lelakinya, Haider Mateen. “Alahhh alahhh anak boboy mama nihh.”-Tulis Elly Mazlein.

“Macam Bilal Jugak..” Di ruangan k0men, rata-rata netlzen meluahkan rasa teruja melihat telatah Haider di media sosi4l. Namun, terdapat segelintir netizen yang seolah-olah ‘menyindlr’ hos program realiti Gegar Vaganza itu dengan menyam3kan tlndakan menutup w4jah anaknya seperti selebriti terkenal, Noor Neelofa terhadap anak lelakinya Muhammad Bilal. “Macam Bilal jugak tak tujuk muka.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)

“Kawan Bilal ni. Moga membesar dengan sihat ya.”“Semoga terus membesar dengan sihat ya Baby Haider.” “Tak nampak muka pun da tau hensem.” Sekadar info, Elly Mazlein berkahwin dengan Mohamad Azlan Che Nuh pada 18 Januari 2020 di Kuala Lumpur. Elly juga sebelum ini pernah berkahwin dengan pengarah drama, Azmi Hatta pada 9 November 2014 sebelum berplsah pada 15 Oktober 2015, dan dikurniakan seorang anak perempuan, Putri Sara Sefhia.

Setiap ibu bapa ada cara tersendiri membesarkan anak pada era digital ini. Bagi penyanyi, pengacara dan pelakon, Elly Mazlein, dia kurang selesa terlalu menayangkan wajah dua permata hatinya dalam media sosi4l. Sejak anak sulung, Putri Sara Sefhia yang kini berusia enam tahun, Elly yang cukup dikenali dengan panggilan Kak Lina Pom Pom, jarang berkongsi wajah puteri kesayangannya itu kepada umum.

Menimang anak kedua, Elly masih berpegang pendirian sama apabila dilihat tidak terlalu mendedahkan wajah putera tersayang, Haider Mateen yang dilahirkan Oktober tahun lalu. “Biarlah, saya tetap dengan keputusan begitu..

Bagi saya, setiap ibu bapa ada hak mereka dalam membesarkan anak. Ini adalah cara saya,” katanya.

Sumber ohmy media & Murai.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*