Pernah dicur4ngi beberapa kali, Bella Astillah masih sedia terima Aliff Aziz semula?

Masih ada cinta? Itulah pers0alan yang sedang bermain di fikiran ramai apabila mengenangkan hubungan antara Bella Astillah dan bekas suaminya, Aliff Aziz.

Selepas hampir 8 bulan bercer4i, nampaknya dua selebriti tersebut masih lagi mengekalkan hubungan baik, sehingga ada yang membuat spekul4si mereka dalam pr0ses kembali bersama.

Saya tidak pernah memb3nci Aliff

Menerusi lap0ran Berita Harian, Bella bercakap kepada media bahawa dia sama sekali tidak pernah bermus0h dengan Aliff itu sejak mereka berpis4h.

Menurutnya, hubungan baik antara mereka adalah semata-mata untuk Ayden iaitu cahaya hasil perkongsian hidup bersama, ketika masih suami isteri.

“Sebenarnya, sejak berpis4h Mei lalu, kami tidak pernah bermus0h… Semuanya demi anak kami, Mohamad Ayden Adrean. Saya tidak pernah memb3nci Alif. Cuma saya lihat perpis4han kami banyak mengajar Aliff dan mematangkan dirinya…”

Sedia terima Aliff semula?

Meskipun telah dicur4ngi oleh Aliff beberapa kali, namun Bella melihat kini bekas suaminya sudah menunjukkan perubahan yang pos!tif dan semakin matang, selepas daripada pencer4ian mereka.

Ayden tak boleh berpis4h dengan Aliff

Malah, Bella tidak men0lak jika berbaik semula dengan Aliff dirasakan baik untuk dirinya serta anak mereka. Dia akan menerima bekas suami dengan hati terbuka, lebih-lebih lagi Ayden masih memerlukan perhatian daripada ayahnya.

“Sekiranya berbaik dengan Aliff adalah keputusan terbaik untuk Ayden, saya akan terima dengan hati terbuka…”

“Apatah lagi, Ayden sangat rapat dengan Aliff. Setiap kali berpis4h dengan Aliff, dia akan men4ngis. Ini membuatkan hati saya rem0k setiap kali pulang dari menjenguk Aliff di Singapura…”

Apabila ditanya mengenai foto merangkul lengan lelaki, Bella mengakui bahawa lelaki tersebut adalah Aliff Aziz. Baginya, netizen masih memahami situasi dan hanya melihat daripada sisi neg4tif.

Terdahulu, Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016, namun setelah daripada kecur4ngan Aliff terb0ngkar, mereka bercer4i pada 16 Mei tahun lalu.

Sumber : Beritah Harian

Via OMM.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*