Net1zen ‘ser4ng’ IG pengvrus m3dia s0sial Noor Kartini

Seorang wanita yang juga pengurus m3dia s0sial untuk ibu sel3briti Neelofa iaitu Datin Noor Kartini t4mpil membuat perm0honan maaf berhvbung t4ngkap l0yar yang tul4r di med1a s0sial semalam.

Wanita tersebut, Zulshafiqah Zulkafli meng4kui ters1lap memu4t na1k t4ngkap layar itu selain menjel4skan keadaan sebenar yang telah berl4ku.

Saya adalah Pengurus M3dia S0sial akaun Instagram Datin Noor Kartini dan tersil4p memu4t n4ik t4ngkap layar.

“T4ngkap layar itu adalah bertujuan untuk rujukan saya sahaja, tiada sebarang niat untuk dimu4t n4ik di Instagram Datin Noor Kartini mahupun Instagram peribadi saya.

“Saya juga mahu menjel4skan, gambar dan tulis4n asal yang dip4parkan adalah bukan dari penulisan saya mahupun Datin Noor Kartini sendiri,” tulisnya.

Selain itu, dia turut menyatakan permoh0nan maaf kepada Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar termasuk seluruh Kerabat Diraja Johor

Disebabkan ru4ngan komen kenyataan tersebut tidak dibuka, warg4net ‘menyer4ng’ pada posting lain dimana rata-rata berasa 4agu dengan kred1biliti wanita itu yang dilihat tidak seperti memeg4ng j4watan sebagai pengvrus media spsial.

Malah, ada juga segelintir individu mend4kwa dan mempers0alkan sekiranya Zulshafiqah menerima ‘b4yaran’ bagi menvtup kesal4han 1su berkenaan.

Berapa dorang b4yar? Takde pun gambar dengan keluarga Neelofa

Meng4ku je kalau benda betul?

Betul ke pengurus? J4ngan jadi k4mbing h1tam

Akak ni macam akak2 biasa je…

Takde nampak macam PA pun…

Terdahulu, net1zen beng4ng dengan t4ngkap layar di akaun Instagram Noor Kartini itu yang menulis keny4taan berb4ur h1naan terhadap Sultan Johor.

Namun, Noor Kartini t4mpil men4fikan dirinya memu4t n4ik h4ntaran itu dengan membuat lap0ran p0lis, sebaliknya dia mend4kwa itu adalah kecu4ian pengurus m3dia s0sialnya.

Sumber: Instagram Zulshafiqah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*