AIiff Az1z diceder4kan dan hampir dikeIar oleh 4 individu! Dia beritahu mengenali orang-orang yang terIibat!

Sebelum ini vviral video sik@p p@nas bar4n pelakon AIiff Az1z di saIah sebuah restoran di Singapura mendapat perhatian netizen. Video tersebut memaparkan pertelingk4han mulut dengan kata-kata kes4t melib@tkan pelakon ini dan beberapa individu yang lain.

Dia turut tidak menghir@ukan sekiranya ada segelintir pihak terus mempers3nda atau ketawakan tind4kannya itu. Dia menyifatkan segelintir netizen tidak merasai dan tidak pernah berada dalam situasi yang sedang dia alami.AIiff Az1z turut menasihati netizen untuk ‘cermin’ diri sendiri terlebih dahulu sebelum menilai sik@p dan tingk@hlaku orang lain. Malah, dia turut mempercayai segala aturan rezeki di tangan Tuhan dan jangan bertind@k menghin4 orang lain.

Terbaru, melalui paparan IG stories AIiff, dia berkongsi gambarnya dalam keadaan ceder4 seperti diceder4kan oleh seseorang. Maklumat lebih lanjut sehingga kini tidak diketahui namun AIiff ada menyatakan dia diceder4kan oleh empat individu semalam. Dia juga menyatakan dia ny4ris dikel4r dengan pis@u dan dia mengenali orang-orang yang terIibat.

“4 people did this to me yesterday. Almost sIashed me with a pocket kniife. It’s okay. You know who you are boy. Your k4rma is on its way”, tulis AIiff Az1z.

Apa-apa pun diharapkan AIiff pulih dan dapatkan raw4tan sewajarnya. Sebelum ini AIiff pernah buat luahan merasai kesukaran hidupnya dan tidak memerlukan sesiapa untuk sebarang penjelasan atau pencerahan. Malah, penyanyi ini percaya masih berada disisi Tuhan walau apa jua pun keca4man dan kutuk4n yang diterimanya, dia masih lagi hamba Allah.

Sumber  Monyethijau via Semua Berita

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*