Wanita Panggil Abang B0mba Keluarkan Subang Tersangk0t Di HlDUNG

Angg0ta b0mba terp4ksa dipanggil bagi membantu seorang wanita mencabut subang yang tersangk0t pada hid0ngnya.

AWANI melap0rkan, dalam kej4dian jam 10.20 malam tadi di rumahnya di Jalan Stadium, Alor Setar, angg0ta mengambil masa sekitar 10 minit bagi mengeluarkan subang berkenaan.

Penolong Pengarah Bahagian 0perasi Keb0mbaan dan PenyeIamat, Jabatan B0mba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Kedah, Mohamadul Ehsan Mohd Zain mengesahkan pihaknya menerima panggilan daripada wanita berusia 30 tahun itu.

Sebaik t!ba, angg0ta mendapati m4ngsa sedang menang!s dan dalam keadaan p4nik.

Mohamadul Ehsan berkata, angg0ta berjaya mengeluarkan objek berkenaan menggunakan dua unit alat pemot0ng khas tanpa sebarang kec3deraan. Sumber:cari

Baca juga artikel seterusnya👇

Wanita Terlepas Stesen Bas Sebab Tertidur R@mpas Stereng.

Seorang wanita bert!ndak secara berb@haya apabila cuba mer@mpas stereng daripada pemandu bas selepas terlepas perhentiannya ak!bat tertidur.

Menurut lap0ran Shanghaiist, rakaman di dalam bas di Putian, wilayah Fujian pada 25 Jun lalu menunjukkan wanita itu bert3ngkar dengan pemandu berkenaan selepas terjaga dari tidur dan menyedari dia terlepas perhentiannya.

Difahamkan, ketika kej4dian hanya wanita terb@bit tinggal di dalam bas berkenaan dan dia enggan turun apabila disuruh pemandu dengan aIasan cuaca terlalu pan@s untuk dia berjalan ke perhentian sepatutnya.

Dia kemudian berjalan ke tempat pemandu dan mereb0t stereng kenderaan itu sebelum pemandu terb@bit menghubungi p0lis

Wanita itu dit4han kerana membah@yakan keselamatan orang ramai.

Sumber- CARI

Baca juga artikel seterusnya👇

Che Ta Berkerusi Roda Angk@ra Pelakon Tambahan

Pelakon cantik, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta terseli0h kaki kirinya apabila kain yang dipakainya terp!jak oleh pelakon tambahan.

lnsiden dikatakan berIaku ketika beliau sedang menjaIani penggambaran drama Dayang Senandung terbitan Zeels Production di sebuah hotel di Puchong

“Betullah mal4ng tidak berbau. Saya reda dengan ujian ini. Benda kalau sudah hendak jadi, apa daya kita hendak menghaIangnya.

“Sampai berbal0t lut0t. Ini pengalaman pertama saya terjat0h di l0kasi penggambaran,” katanya kepada BH Online.

Diberi tempoh seminggu untuk berehat dan terp4ksa menggunakan tongkat, Che Ta berharap ianya tidak akan menyus4hkan pihak produksi.

Macam mana la agaknya tongkat Che Ta nanti ya, mungkinkah akan direka khas sesuai dengan dirinya yang sentiasa menitikberatkan cara pemakaiannya?

Apa-apapun, sama-sama kita doakan semoga Che Ta cepat sembuh.

Sumber- CARI

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*