Hairi Safwan Iebam mata kanan ‘makan’ penumb0k suami MAKl isteri ‘kau pelac0r

PERKATAAN ‘kau peIac0r’ yang keluar dari mul0t seorang suami ketika bert3ngkar dengan isterinya menjadi penyebab mata pelakon Hairi Safwan lebam sebelah terkena ‘penumb0k sulung’.

Peristiwa itu berIaku di sebuah farmasi di Subang Jaya, Selangor Khamis lalu apabila Hairi bert!ndak meneg0r lelaki yang mengeluarkan kata-kata berkenaan.

“Ketika itu saya sedang dukung anak lalu ternampak ada pasangan suami isteri ini bergad0h. Lelaki itu mula m4ki h4mun dengan kata-kata kes@t kepada isterinya termasuk ayat ‘kau pelac0r’.

“Saya memang pantang kalau ada lelaki yang kurang ajar terhadap perempuan dan panggil wanita dengan perkataan itu. Jadi, saya pun pergi dekat mereka untuk teg0r tind4kan lelaki tersebut dengan cara baik.

Keadaan mata kanan Hairi yang ditumbuk individu tersebut.

“Tapi tiba-tiba lelaki itu terus tumbuk terkena mata saya yang sedang dukung anak. BerIaku la pergel0tan dan kami berdua mengalami keced3raan. Pergel0tan itu terhenti sebab anak saya men4ngis,” katanya kepada mStar.

Sebelum ini, Hairi berkongsi perkara itu dengan memuat naik foto keadaan mata kanannya Iebam di laman sosiaI pada Sabtu.

Ruang komen perkongsian tersebut dipen0hi dengan pujian daripada netizen yang rata-ratanya menganggap Hairi seorang lelaki yang hebat kerana mengh0rmati seseorang wanita dengan cara meneg0r kesalahan tersebut.

Dalam pada itu, pemilik nama Mohd Hairi Safwan Aznan ini memberitahu k3s mereka selesai selepas dia membayar k0s rawatan memandangkan individu tersebut enggan membuat laporan p0lis.

Hairi kena membebeI dengan isteri selepas ins!den tersebut.

“Pada mulanya, saya memang ajak buat lap0ran poIis tapi dia tidak mahu sebab dia yang memulakan pergel0tan tersebut. Jadi kami selesai dengan saya bayar k0s rawatan keced3raan yang dia aIami.

“Tapi keluar saja farmasi dan saya masuk kereta, kena membebeI dengan isteri. Sebab isteri nampak masa lelaki itu tumb0k saya tengah dukung anak.

“Apa-apa pun, jangan sesekali kita h!na dan kata wanita pelac0r. Pada haI punc@nya daripada lelaki bukannya takdir,” ujarnya.

Sementara itu menurut Hairi, pemuda itu dipercayai mengaIami keced3raan pada bahagian tangannya ak!bat pergel0tan yang berIaku.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber mStar