[VIDEO] PeIaku zaIim dicem0h! Anak kucing dicurah minyak tanah lalu dib@kar hidup2

Sudah banyak kej4dian kej@m dan zaIim yang berIaku terhadap haiwan-haiwan terbiar terutamanya kucing jalanan. Lebih mengger0nkan, ny4wa bin4tang ini direntap begitu sahaja seolah-oleh tiada nilainya disisi manusia.

Hari ini, tuIar pula sebuah lagi video yang memaparkan seekor anak kucing telah dib@kar dengan menggunakan pemetik api. Lebih tidak berhati perut dan zaIim, pelakuan tersebut telah rakam sendiri oleh si peIaku seolah-olah tiada haI yang terjadi.

Mungkin berlaku di Malaysia ataupun luar negara

Menurut Presiden Persatuan Haiwan Malaysia Arie Dwi Andika berkata, pihaknya sedang menyelidik serta menyi@sat lokasi kej4dian sebenar berkenaan. Kejadian yang men!mpa kucing mal4ng berkenaan boleh sahaja terjadi di Malaysia ataupun luar negara.

Namun, pihak mereka masih lagi bekum menerima sebarangan maklumat yang tepat dan sahih mengenai kej4dian berkenaan. Bahkah, pihaknya menawarkan ganjaran wang tunai sebanyak RM3,000 kepada  individu yang dapat menyalurkan maklumat tepat l0kasi kej4dian.

Namun, pihak mereka masih lagi bekum menerima sebarangan maklumat yang tepat dan sahih mengenai kejadian berkenaan. Bahkah, pihaknya menawarkan ganjaran wang tunai sebanyak RM3,000 kepada  individu yang dapat menyalurkan maklumat tepat l0kasi kej4dian.

Tind4kan yang tegas juga bakal diambil dengan segera jika k3s berkenaan berlaku di dalam negara ini. Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian berkenaan diminta tampi untuk memberi keterangan.

Sumber: Hafidzul (Harian Metro

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*