Jas4d Tergntong 2 Hari Sebelum Ditemui, Sameer Sharma DISYAKl B*n0h Diri AKlBAT Dpres

Industri hiburan Bollywood kehiIangan bakat terbesar apabila pelakon TV iaitu Sameer Sh@rma disahkan men!nggaI dunia dipercayai bn0h diri. Memetik lap0ran Indian Express, jas4d mendi@ng ditemui di kediamannya di Mumbai, India pada hari Rabu lalu. M4y4t dibiarkan tergntong kira-kira 2 hari sebelum ditemui penjaga kediaman itu.

Menurut lap0ran Ibu Pejabat P0lis di daerah Malad iaitu Insp3ktor George Fernandes menemui m4y4t pelakon itu dalam keadaan tergant0ng, Iehernya dijervt dengan tali di dalam sebuah bilik di kediamannya.

Malah, pihak berkuasa juga gagaI menemukan sebarang bahan bvkti yang lain bagi membantu sias@tan terhadap pvnca pelakon lelaki itu gnt0ng diri. Jas4d tersebut telah tergntong 2 atau 3 hari sebelum ditemui. Kes ini disifatkan sebagai k3s b*n0h diri. Bagaimanapun, jas4d pelakon berusia 44 tahun itu dihantar bagi b3dah si@sat..

Myat mngsa ditemui oleh penjaga kediaman tersebut yang meng!ntai dari jendela dapur. Dia bagaimanapun segera menghubungi pihak p0lis mengenai kejadian yang dilihatnya itu. Difahamkan, sejak Februari lalu lagi Sameer Sharma tinggal keseorangan di situ.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Read this if you cared about Sushant Singh Rajput.

Siaran dikongsi oleh Samir Sharma (@samir5d) pada

Sebelum ini, Sameer Shrma pernah berkongsi beberapa kapsyen mengenai tek@nan atau depr3si melalui laman Instagram miliknya. Malah, dia juga sering berkongs p0sting mengenai kesihatan ment4I, kemur0ngan dan ganggu4n bip0lar kepada pengikutnya. Oleh demikian, rata-rata membuat kesimpulan bahawa pvnca pelakon ini b*n0h diri adalah disebabkan oleh gngguan ment4l yang dihad@pinya. Bagaimanapun, k3s dan punca kem4tian masih dalam sias@tan pihak berkuasa.

Sumber: India Today, Indian Expres

Via ohbulan