“Lepastu geIak tengok budak tu nang!s” – [VIDEO] Lelaki Suruh Budak Kecil Tengah MENGEMlS Makan ClLl Padi Kalau Nak Duit

Kadang-kadang, orang sanggup buat apa je untuk dapatkan duit lagi-lagi kalau tengah kebul0r atau terd3sak. Tapi, ni tak bermakna kita boleh ambil kesempatan atas situ@si macam ni.

Baru-baru ni, seorang pengguna Facebook telah kongsikan video seorang kanak-kanak perempuan yang sedang mengem!s dekat tepi jalan didatangi seseorang.

Kej@dian yang berIaku di salah sebuah negara Timur Tengah ini menunjukkan orang ini menawarkan kanak-kanak itu sejumlah wang dengan syarat kanak-kanak ini perlu makan sebatang ciIi padi.

Dalam video yang dikongsikan ini, netizen ini tulis di kapsyen, “Sed!h melihat orang kaya mempermainkan tang!san orang m!skin. Anak ini sanggup tahan sak!t dari p3das ciIi ni untuk dapatkan wang yang kecil jumlahnya. H!na betul orang kaya ni mainkan tang!san orang m!skin dan anak yatim.”

Dalam video dekat bawah ni jugak korang boleh tengok budak ni sampai keluar air mata sebab tahan p3das, tapi orang yang ambil video ni gelak-gelakkan je sebab suka dapat kenakan budak ni.

Netizen turut melIuahkan rasa tak puas hati dengan mengatakan tind4kan ini sebagai pengh!naan terhadap golongan m!skin serta tak berperikemanusiaan.

Macam manalah dorang boleh rasa buat benda macam ni lawak? Tak faham betul.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM