Sudah Menginjak Dewasa Namun Gadis Ni Belum Boleh Move On Dengan Botol Susunya

Setiap orang pasti ada perkara an3h yang menjadi tab!at yang sukar dibuang seperti bercakap seorang diri, mengig@u atau mengg!git kuku. Tapi bagi gadis di Indonesia ini, tab!at yang dilakukannya ini meskipun tidaklah rare, tapi masih dianggap aneh.

Sudah menjangkau usia dewasa namun gadis yang dikenali sebagai Haniyah Husein itu dengan slumbernya berkongsikan videonya mengh!sap botol susu di akaun Tik Tok miliknya.

Menurut gadis itu, dia juga tidak tahu mengapa dia masih tidak dpaat meninggalkan tab!at itu. Ye la, biasa usia macam ni orang dah segan nak guna botol susu lagi, mesti dia ada sebabnya yang tersendiri kan…

Berdasarkan perkongsian tersebut, gadis itu bukan sahaja menunjukkan botol susunya yang dihiasi manik itu, tapi dia juga turut memperlihatkan wajahnya sedang mengh!sap botol itu seakan-akan b@yi.

Sampai kuyu ya mata layan botol susu tu!

Gadis itu yang turut popular di akaun Tik Tok turut mempunyai lebih 100,000 pengikut di aplikasi itu. Selain video tersebut gadis tersebut lebih banyak berkongsi pelbagai content mengenai dirinya.

Korang ada je tab!at peIik yang korang buat sampai sekarang, cuba share sikit…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM