[VIDEO] “Ada kes@n GlGlTAN pada Iengan” – Keter@ngan Mencur!gakan, Rakan Sekolah Perempuan Dit4han,

Susulan daripada k3s pembvn0han gadis bernama Siti Nur Surya, 19, yang dib*n0h di hadapan ibunya yang terIantar sak!t ak!bat kans3r 0tak di Kampung Lub0k Batu, Telemong, Hulu Selangor semalam, p0lis telah men@han seorang remaja berusia 19 tahun.

Menurut Berita Harian, pen4ngkapan gadis yang juga rakan sekolah mngsa telah dibuat di rumah keluarganya dekat Telemong, semalam.

Ketua P0lis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd Adli Mat Daud berkata, tangk4pan wanita itu diIakukan selepas dia hadir bersama ibunya ke BaIai P0lis Hulu Terengganu pada jam 8.15 pagi.

Tangk4pan tersebut dibuat berdasarkan beberapa bvkti yang ditemui di l0kasi kej4dian dan rakaman CCTV yang dipasang dekat rumah burung berhampiran kediaman mngsa.

Pagi tadi, jam 7.30 svspek datang ke BaIai Telemong ditemani ibunya untuk memberi keter4ngan bagi membantu sias@tan.

“Bagaimanapun, keter4ngan wanita terbab!t mencur!gakan selain terdapat beberapa kes@n keced3raan termasuk gig!tan pada Iengan dan bad@n mngsa sebelum menah@nnya untuk sias@tan lanjut jam 8.15 pagi,” katanya.

Susulan penangk@pan itu, p0lis telah menjalankan sias@tan di rumah susp3k dan menemui beberapa barangan yang diambil daripada rumah mngsa termasuk wang tunai dan peraIatan s0lek.

SaIah faham ketika bers3mbang, keIar tangan mngsa sampai put0s 

Menurutnya, sebelum kej4dian berIaku susp3k dikatakan telah ke rumah mngsa dengan menaiki motosikal.

Semasa bersembang di ruang tamu, berIaku saIah faham yang menimb0lkan kemar4han susp3k yang kemudiannya membawa kepada pergad0han.

Ketika bergel0t, susp3k dikatakan mengambil pis@u dapur yang ada di ruang tamu sebelum mengel4r beberapa kali pergeIangan tangan kiri mngsa sehingga put0s,” katanya..

K3s ini diklasif!kasikan sebagai bvn0h dan bukan samvn dan b*n0h. Susp3k yang masih bersekolah di Tingkatan 6 telah dit4han mengikut Sksyen 302 Kanvn Kes3ksaan kerana membvn0h.

Esok susp3k akan dibawa ke Mahkmah Maj!stret Marang untuk permohonan rem@n.

Allahuakhbar… bergad0h sampai membawa kepada k3s bun0h. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

SumBer LM