[VIDEO] KeIaparan sambil kira duit tepi restoran, reaksi kanak2 dapat KFC bikin seb@k

Tak susah untuk kita menggembirakan hati orang lain. H@l ini kerana bukan semua insan di dunia dilahirkan dalam keadaan bertuah dan hidup senang-lenang.

Menerusi satu perkongsian video di Facebook, seorang lelaki dikenali sebagai Samuel Lee Wui Phung telah memuat naik satu rakaman memaparkan seorang wanita yang memberi makanan kepada dua orang kanak-kanak.

Seronok dapat makanan.

Menurut Samuel, teman wanitanya telah membungkus makanan dari restoran makanan segera di Sabah dan memberikan kepada kanak-kanak tersebut yang kelihatan lapar ketika duduk di tepi restoran berkenaan.

Lebih mencuri perhatian apabila reaksi mereka selepas mendapat makanan itu sangat menyentuh hati kerana masing-masing tersenyum gembira.

Nampak kanak2 tu kira duit depan KFC.

Tambah lelaki itu lagi, dia tergerak hati untuk membelikan makanan kepada mereka selepas melihat kanak-kanak tersebut mengira duit yang dikeluarkan daripada poket masing-masing.

Kagum dengan kebaikan bro Sam,

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meningg@lkan k0men pada p0sting itu dengan memuji tind4kan murni Samuel.

Mereka juga mengucapkan terima kasih dan berasa seb@k melihat reaksi kanak-kanak tersebut selepas menerima makanan daripada teman wanita lelaki berkenaan.

Terima kasih bro. Salute!

 

Sumber: Samuel Lee Wui Phung

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*