GagaI ‘Move On’ Dengan KekaIahan, Donald Trump Dkwa Dirinya Peroleh Undian Majoriti

Tanda tanya orang ramai mengenai individu yang bakal memegang jawatan Pres!den Amerika Syarikat terjawab pada hari ini apabila calon daripada p@rti Dem0krat Joe Biden sah menerima und!an majoriti mengaIahkan D0nald Trump menerusi pilihan raya Amerika Syarikat.

Di sebalik und!an majoriti yang diterima Joe Biden, Donald Trump nampaknya engg@n menerima kekaIahan beliau pada pilihan raya Amerika Syarikat serta mendkwa dirinya memenangi pilihan raya Amerika Syarikat dengan jumlah und!an majoriti yang tinggi. Kenyataan beliau telah dimuat naik menerusi laman Twitter seperti di bawah.

Di sebalik tweet yang dimuat naik, laman Twitter nampaknya turut mengeluarkan am@ran kepada orang ramai serta menghaIang orang ramai retweet kenyataan daripada mantan Pres!den Amerika Syarikat ini bagi mengelakkan penyeb@ran berita paIsu.

Untuk pengetahuan, ini bukanlah pertama kali D0nald Trump mengeluarkan kenyataan yang peIik serta bercnggah dengan pendapat orang ramai. Sebelum ini, beliau telah mendkwa dirinya imun daripada wab@k C0VID-19 selepas disahkan positif beberapa hari sebelumnya.

Menerusi perkembangan terbaru, Joe Biden sah bakal dilantik sebagai Pres!den Amerika Syarikat yang ke-46 selepas berjaya mengaIahkan D0nald Trump.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia