KaIah Pilihan Raya, Melania Katanya Sedang Menunggu Masa Untuk Bercer@i Dengan Trump

Setelah kaIah dalam pilihan r@ya Presden Amerika Syarikat (AS), D0nald Trump kini katanya sedang berdepan dengan masaIah perkahwinan pula apabila isterinya, Melania Trump ingin berc3rai dengannya. 

Menurut Daily Mail, bekas pembantu Trump, Omarosa ManigauIt berkata, perkahwinan selama 15 tahun pasangan tersebut sudah pun berakhir.

 

Melania kini sedang menanti ‘setiap minit’ sehingga Trump men!nggalkan Rumah Putih supaya dia boleh berc3rai dengan bekas presden tersebut.

Jika Melania cuba mengambil tind@kan memaIukan dan meninggaIkannya ketika beliau (Trump) masih dalam jawatan, beliau akan mencari jalan untuk menghuk0mnya,” katanya.

Sungguhpun pasangan ini memang nampak dingin di khalayak ramai, Melania, 50, dkwa dia dan suaminya mempunyai hubungan yang baik dan Trump, 74 juga mengaku yang mereka tak pernah bergad0h. Pulak ye… 

Sebelum ini, Trump pernah membuat perjanj!an dengan bekas isteri keduanya, Marla MapIes untuk menghaIang wanita tersebut dari menerbitkan apa-apa buku atau memberi wawancara yang mengkrit!knya.

Menurut peguam Christina Previte, MeIania juga mungkin sudah bersetuju dengan perjanj!an yang sama.

Malah sebelum ini, MeIania pernah berkata yang dia menang!s sebaik mengetahui suaminya memenangi pilihan r@ya presden 2016 dan dia katanya tidak meny@ngka Trump akan menang. 

Melania kemudian menunggu 5 bulan sebelum berpindah dari New York ke Washington atas aIasan anak mereka, Baron perlu tamatkan persekolahan.

Pun begitu, kata bekas pembantu mereka Stephanie Wolkoff pula, Melania kini sedang berund!ng mengenai perjanj!an p@sca perkahwinan untuk beri Baron bahagian yang sama daripada harta Trump.

Alahai dahlah dah kaIah, isteri pulak nak tinggalkan dia kan… 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM