Suami Dalam K0ma, Isteri Baru Habis Pantang Kena Jangk!tan Kum@n & Dimasukkan Ke lCU

Berat mata memandang, berat lagi uj!an yang ditanggung keluarga ini apabila suami k0ma kerana mengh@dapi masaIah berkaitan 4aru-p4ru. Tidak cukup dengan itu, isterinya yang baru sahaja habis berpantang dijngkiti kum@n dalam d4rah turut dimasukkan ke unit raw@tan rapi (ICU).

Berkongsi dengan lebih lanjut, sepupu iaitu Emmy Farhany Ahmad berharap orang ramai mendoakan kesembuhan pasangan  ini.

3 beranak di hospital

Dalam gambar Ini sepupu saya Fatin Elika Elisya dan suaminya Aizameen Haqim bersama anaknya. Mereka ada lagi seorang b@by girl baru umur 2 bulan dan Fatin baru je habis pantang. Apa yang cuba saya nak sampaikan berat uji@n sepupu saya sekeluarga ni. Mulanya suaminya kena semput kr0nik kerana memang ada masalah dengan p4ru-p4ru yang sekian lama. Masa kena ser@ng tu suaminya dikejarkan ke hspital dan dimasukkan lcu. Sekarang dalam keadaan k0ma. Dalam tak sedar dah hampir 2 minggu dah sebenarnya. Sepupu saya Fatin berharap yang suaminya boleh diselamatkan.

Malam tadi pula. Sepupu saya Fatin pula dimasukkan ke lcu kerana ada jangk!tan kum@n dalam dar4h. Fatin terlalu Iemah. Mulanya susp3k d3nggi. Bila dar4h dr0p Fatin terus reb@h sampai biru muka. Maybe terlalu berat nak menangg0ng uji@n dan tekanan em0si dalam keadaan baru je habis pantang bersama 2 anak. Berat lagi uji@n dalam mereka suami isteri di lcu, hari ini b@by pulak warded. Beberapa hari ini b@by kena cir!t bir!t sampai ber@k berd4rah. Tu yang pergi h0spital rupanya b@by pun tak okay.

Menurut sepupu, si suami sememangnya mempunyai masalah paru-paru sejak sekian lama. Selepas diser4ng semput kr0nik, suami dikejarkan ke hspital dan k0ma.

Mungkin kerana terlalu tertekan, si isteri pula jat0h s4kit dan disy@ki ada jangk!tan kum@n dalam dar4h. Apa yang lebih meruntun hati, b@yi yang baru berusia dua bulan turut dimasukkan ke wad kerana masalah kesihatan.

Anak sulung pun tak sihat

Dah la b@by dari dalam pantang kena saw@n tang!s. Setiap malam nang!s tanpa henti. Puas berubat tapi tak dapat ubati. Hanya mengurangkan sikit saja. Anak sulung pun tengah tak sihat. Dem@m ecz3ma ter0k. Kes!an si abang. Saat ini si abang dijaga oleh mak saudaranya.

Jadi saya nak menyeru kepada insan-insan yang mengenali saya please doakan untuk sepupu saya ni sekeluarga. Berikan kesihatan kepada Fatin dan b@bynya serta anak sulungnya. Doakan ada sinar buat Aizameen sedar dari k0ma dan mereka boleh sekeluarga bersama membesarkan anak-anak.

Moga doa kalian diangkat oleh Allah SWT dan hanya Dia saja juga yang dapat membalasnya. Berat uji@n sepupu saya tanggung. Kuat dik Fatin.. Along dan semua family Haji Sahri sayang ko dik. Seb@k sangat. Saat ni rasa macam useIess sangat sebab tak boleh balik kampung bagi moral supp0rt dekat family.

Ujar sepupu lagi, anak sulung mereka turut jat0h sak!t dan buat sementara waktu ini dijaga oleh ibu saudara. Seb@k!

Sumber: Emmy Farhany Ahmad

Via ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia