Dari pusat ku4rantin ke jinj4ng pel4min, ‘frontlin3rs’ disatukan sebagai suami isteri

Siapa s@ngka w@bak C0vid-19 yang telah mel@nda negara sejak tahun lalu telah menyatukan pasangan kek@sih sehingga ke jinj@ng pel@min.

Perkenalan yang bermula di pusat ku@rantin telah menemukan dua hati sebelum pasangan ‘frontliners’ Pija dan Azwa sah berg3lar suami isteri.

Menerusi perkongsian seorang jurugambar Taufiq Noor di Facebook, dia memvat naik foto pasangan tersebut mel@lukan ‘photoshoot’ tetapi agak sedikit berlainan daripada pasangan pengantin yang lain.

C0vid-19 menyatukan dua hati

Menurut Taufiq, pasangan berkenaan berjumpa ketika bertugas di pusat ku@rantin sewaktu awal negara mengh@dapi w@bak p@ndemik tersebut.

Tambahnya lagi, pasangan sama cantik sama padan itu ingin melakukan ‘photosh0ot’ dengan memakai svt peralatan perlindungan diri (PPE) sebagai kenang-kenangan.

Taufiq juga turut meng@kui dirinya begitu tervja melihat kedua-duanya sanggup berp@nas dan berp3luh ketika p@nas t3rik sewaktu melakukan ‘photosh0ot’ itu yang dipercayai diadakan di Batu Pahat, Johor.

Perk0ngsian itu menerima ratusan tanda suka daripada warganet selain pelbagai re@ksi termasuk mendoakan kebahagiaan pasangan tersebut. Wah t@biklah p@nas-p@nas boleh gigih ‘photosho0t’ pakai PPE!

Sumber: Facebook Taufiq Noor

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*