Ibu ‘Speechless’ Tengok Anak Selamba Lvmur ‘Balm’ Atas Kepala

Jika sudah mendirikan rumahtangga dan memiliki cahaya mata, pastinya korang tahu dan faham perasaan bagi mereka yang bergelar ibu dan bapa. T3latah kanak-kanak kadang mampu menghiburkan hati setelah p3nat bekerja sepanjang hari.

Namun lain pula halnya jika ada anak-anak yang banyak dan panjang ‘akal’. Ada masanya apa yang dilakukan anak-anak sebegini mampu menguj1 kesabaran juga. Tak kurang juga yang membuatkan hati terhibur dan tertawa dengan kel3tah anak-anak kecil ini.

Walau bagaimanapun, baru-baru ini seorang pengguna Tiktok telah berkongsikan satu rakaman telatah anaknya yang bermain dengan balm. Menerusi rakaman itu, si ibu ‘speechless’ tengok anak sel4mba lvmur balm atas kepala. Memang win betul adik ini! Korang saksikanlah sendiri l4gak anak kecil ini dalam rakaman berikut:

@ibuza93

ibu x tau nak marah ke nak pukul… x pedih ke Amin??😂😂 #lawak #anak #fypシ #fypシ゚viral #tiktok #memories

♬ original sound – Norliza@adam

Bukan sikit-sikit tau dia lvmur atas kepala, nampak macam banyak je tu! Mesti adik ini rasa sejuk je atas kepala dia kan? Sampai tak terkatalah si ibu budak ini. Apa-apa pun perkongsian budak lvmur balm atas kepala tersebut telah meraih lebih 3,000 likes. Rata-rata warg4net meningg4lkan r3aksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan k0men seperti berikut:

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*