Cuma kenal 3 Jam Melalui Telefon, Ustaz Muda Terus Mem1nang Gadis Pilihan

Untuk mend1rikan rum4h t4ngga, kita hendaklah bersed1a dari segi m3ntal dan f1zikal. Bukan itu sahaja, kita juga perlu benar-benar mengen4li p4sangan kita serta s4nggup mener1ma baik dan bvruk agar hubvngan selepas berk4hwin berj4lan l4ncar.

Namun, jika dah namanya j0doh, c3pat atau l4mbat pasti akan bersatu juga.

Terus h4ntar r0mbongan mem1nang

Hal ini samalah seperti perk0ngsian pas4ngan yang telah bertun4ng berkenaan temp0h perkenalan mereka yang begitu cepat sebelum masing-masing bersetuju untuk mel4ngkah ke f4sa seterusnya.

Dalam perk0ngsian di Inst4gram seorang sel3briti m3dia s0sial Indonesia, dia hanya meng4mbil masa tiga jam sahaja selepas berk3nalan dengan wanita pilihannya dan memvtuskan untuk mel4mar gadis tersebut.

Yakin dengan keputvsan

Pengguna m3dia s0sial dikenali sebagai khikman_fq yang juga seorang ustaz telah membawa r0mbongan keluarga mel4mar pilihan hatinya dan masing-masing sah berg3lar tunangan. Menurutnya lagi, dia mahu hvbungan ini mendapat r3stu orang tua dan rakan-rakan.

Tun4ngnya yang dikenali sebagai aa_fahira pula menj3laskan bukan mud4h untuk membuat keputvsan mener1ma l4maran tersebut mem4ndangkan mereka hanya bersu4 muka ketika m4jlis berkenaan namun mengu4tkan hati dan yakin dengan jalan yang Allah telah tetapkan kepada mereka.

Jadi, dalam kedua-dua perk0ngsian yang dibuat oleh p4sangan terbab1t, mereka berharap agar hvbungan yang terb1na ini terus dipermudahkan dan tujuan untuk menghalalkan hvbungan juga dilancarkan kerana masing-masing telah yakin dengan p1lihan yang sudah dibuat itu.

Sumber: khikman_fq, aa_fahira

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*