[VIDEO] Meng@ntuk Sunggvh Naaa Dik, M3rah M@ta-M@ta!

Tidak din4fikan murid-murid darjah satu terutamanya, mas1h ‘b4ru’ dan k3kok dalam memb1asakan diri menj3jakkan k4ki ke sekolah. Banyak r4gam yang ditvnjukkan, samp4i sil1ap l4ri sek0lah lagi, bagaimanapun, ada mur1d-mur1d yang begitu t3ruja setelah sek1an l4ma dvduk di rum4h bel4jar sec4ra Peng4jaran dan Pembel4jaran di Rumah (PdPR).

Terbaru, seperti perk0ngsian seorang guru dikenali sebagai, Ferdy Cikgu Celebrity, di l4man Faceb0ok, berk0ngsi k1sah lvcu murid tahun satu yang begitu ‘meng4ntuk’ ketika se3i Peng4jaran dan Pembel4jaran (PdP) bers3muka berl4ngsung.

Meng4ntuk sunggvh na’

Men3rusi vide0 berdurasi kur4ng satu minit itu, mem4parkan seorang pelajar perempuan yang begitu ‘meng4ntuk’ ket1ka s3si PdP berl4ngsung. Bahkan, gurunya s3mpat ‘mengus1k’ dan men3gur g3lagat pelajarnya yang dikenali sebagai Sofea. J3las guru ini, ini buk4n kali pertama pelajarnya menvnjukkan gel4gat sedemikian rup4.

Meng4ntuk sunggvh dia, hari-hari dia tidur, kat rumah selalu tidur pukvl berapa ya? Dekat rumah selalu tidur l3wat ya betul ke. Lain kali tidur aw4l ye, kat sekolah nanti baru c3rgas Sofea.

Boleh Sofea, takmau ng4ntuk-ng4ntuk. Nak s4mbung tidur ke? Ha tidur-tidur, s4mbunglah tidur tu. Ha tidur betul yaa, sabar jelah kamu ni ye!

Apa yang lebih melvcukan apabila, gurunya s3mpat menyvruh pelajarnya untuk tidur, namun dia terk3jut apabila pelajarnya ini betul-betul tidur. Alahai!

Sumber: Ferdy Cikgu Celebrity

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*