Lelaki s@lahkan diri send1ri selepas wanita l@nggar keretanya, “Aku tak patut park1ng kat sini…”

Kereta dil4nggar atau r0sak sering menjadi situ4si yang membawa str3s bagi semua orang yang terl1bat. K3s l4nggar kereta juga sering menjadi perd3batan untuk kita mencar1 siapa yang bers4lah dalam sesuatu situ4si itu.

Lebih-lebih lagi jika pel4nggaran yang berl4ku mel1batkan wanita, ramai lelaki yang akan serta merta meny4lahkan perempuan dengan al4san wanita tidak p4ndai membawa kereta atau parking, sementara kaum wanita pula akan cuba mempert4hankan diri mereka dengan meny4lahkan lelaki.

Jika berl4ku di antara p4sangan pula, perd3batan seperti ini hanya akan berakh1r jika lelaki meng4lah dan bers3tuju bahawa wanita tidak s4lah dalam h4l itu.

Seorang lelaki ini juga dipvji kerana reaks1nya yang serta merta meny4lahkan diri sendiri selepas seorang wanita meng4ku secara tidak seng4ja telah l4nggar keretanya yang diletakkan di tepi jalan.

Dalam sebuah video yang dikongsikan di TikTok, pengguna bernama Alex Harris mer4kam dirinya berjalan ke kereta bersama wanita tua itu selepas wanita berkenaan meng4du tentang keretanya.

Namun Alex segera member1tahu wanita itu bahawa dia faham mengapa p3rkara tersebut berl4ku mem4ndangkan dia bukan parking di tempat letak kereta.

Wanita itu kemudian menunjukkan kepadanya beberapa t4nda c4lar di atas s4lah satu tayar belakang kereta lelaki itu.

Namun daripada meny4lahkan wanita berkenaan kerana tidak pandai park1ng, Alex meng4kui dia yang s4lah dan berkata, “Aku tak patut park1ng kat sini”.

T1ndakan lelaki tersebut mer4ih pujian ramai dan rak4man yang dik0ngsikannya di TikTok telah meraih lebih 14 juta tontonan.

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*