“S1ap kata solat saya tak s@h”- G@ra-g@ra Berkuku P@njang, Ramai Net1zen Tvduh Mac@m-mac@m Kepada Gadis Ini S@mpai K3na Ber1 Penj3lasan

Ada sesetengah perempuan yang suka berkuku p4njang sebab dia angg4p itu sebagai f3syen untuk berhi4s. Biasa la perempuan kan suka berhi4s.

B4ru-b4ru ini, ada sorang gadis lepasan SPM yang v1ral dekat Tikt0k disebabkan v@deo dia yang menvnjukkan dia berkuku p4njang. Padahal v1deo itu cuma v1deo aks1 bersahaja yang hanya menvnjukkan dirinya.

Tapi, yang mencur1 perhat1an net1zen adalah kuku p4njang gadis itu.

Menvrut mStar, beberapa v1deo yang dimuatn4ik oleh gadis bernama Nur Balqis Amani Syahril itu juga dapat ratusan ribu views di Tikt0k. Boleh katakan dia famous juga la kat Tikt0k sebab ada ratusan ribu views.

@bxlqisamanii

😼

♬ original sound – jess.

Tudvhan tak ber4sas

Mesra dipangg1l Balqis, gadis ini beritahu yang dia ter1ma b4nyak k0men dari net1zen yang k3cam kuku p4njang dia itu.

Sebenarnya, kuku yang dia pakai itu cuma kuku p4lsu yang dia b3li secara online. S1ap ada yang k0men dekat v1deo dia cakap dia tak solat sebab kuku p4njang.

“Ada juga yang kata solat saya tak s4h. Kuku p4lsu tu boleh dic4but b1la-b1la m4sa dan saya pun pakai w4ktu nak kelu4r, w4ktu buat video je.”

Bukan itu sahaja k3caman dari net1zen, ada juga yang tvduh gadis itu m4las buat k3rja rumah sebab ‘kononnya’ dia berkuku p4njang.

Balqis tak m4rah

Menvrut anak kedua daripada tiga adik-beradik itu, dia tak m4rah dekat k0men-k0men net1zen yang ‘bermacam-macam’ itu , sebaliknya dia angg4p yang k0men-komen tersebut sebagai lumr4h dalam menggunakan medi4 s0sial.

“Kadang-kadang ada orang yang akan r4sa tak pu4s h4ti dengan kita. Tapi saya tak akan berh3nti p4kai kuku p4lsu ini hanya kerana r1sau dengan ‘mulut orang’ .”

Dalam pada masa yang sama, Balqis terh4ru juga sebab ada yang ‘back up’ dia di ru&ngan k0men seolah-olah faham akan niatnya yang cuma pakai untuk berf3syen.

Korang j4ngan la senang-senang f1kir bvruk p4sal orang tau, biar f1kir yang baik-baik je. Dia pun p4kai sebab nak berf3syen je kan.

Sumber: mStar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*