[VIDEO] Anak S3mbur Cat Dekat Kereta Jiran, Wanita D@kwa ‘Owner’ M1nta Semua G@nti B@ru!

Seorang insan yang bergel4r ibu mempunyai banyak tug4s dan tanggungjawab yang perlu dilun4skan setiap hari. Selain perlu mengurvskan h4l rumah, mereka juga perlu mel4yan ker3nah anak-anak yang kadangkala boleh buat para ibu p3ning kepala!

Begitulah yang dil4lui oleh seorang wanita ini apabila anak lelakinya sel4mba meny3mbur cat kepada permukaan kereta jirannya.

Ber4tus-ratus du1t mama h4bis

Wanita yang dikenali dengan nama Sha Qiena ini mencer1takan k3mbali peng4laman yang tidak dapat dilup4kan itu men3rusi video yang dimu4t na1k di akaun TikT0knya. Menvrut wanita ini, kej4dian tersebut berl4ku semasa mereka sekeluarga pul4ng kampungnya selepas t4mat temp0h Per1ntah Kaw4lan Perger4kan (PKP) sebelum ini.

Wanita ini mend4kwa pemilik kereta tersebut telah membu4ng botol spr4y cat berkenaan di kawasan rumah. Kebetulan, anak lelaki wanita ini telah menjump4i botol tersebut dan meny3mburnya di permukaan kereta.

Bila s3l-s3l anak sedang berhvbung, dic0ntengnya dekat kawasan pintu sebelah driver. Dekat rim tayar ni mama h4ntar p0lish, h4ntar kil4t spr4y. Beratus-ratus duit mama h4bis.

Kereta asalnya memang banyak c4lar

D4kwa wanita ini lagi, pem1lik kereta tersebut pula seakan meng4mbil kes3mpatan dengan mem1ntanya mengg4ntikan tayar dan rim yang baharu sedangkan pihak p0lis sudah memaklumkan supaya wanita ini memba1ki pada tempat yang terk3san sahaja.

Oleh itu, wanita ini tidak bersetuju kerana h4rganya j4uh lebih m4hal dan seakan tidak berb4loi kerana itu adalah kereta l4ma. Bukan itu sahaja, dia juga dipercayai mem1nta wanita ini untuk ‘p0lish’ keseluruhan keretanya sedangkan sebelum kej4dian, kereta tersebut memang terdapat banyak cal4r.

Lampu pun asalnya dah k4bur. Dia minta mama g4nti yang b4ru. K3s ini pun jadi k3s p0lis sebab ramai masuk c4mpur tangan. Akak ni pun tak boleh t0leransi. Macam-macam kena ugvt selagi mama tak b4yar g4nti rug1. Dah h4ntar kedai pun macam-macam tak pu4s hati.

Sementara itu, wanita ini s3mpat berp3san dan menasihati kepada dirinya dan anak-anak supaya j4ngan sesekali menyuk4rkan urus4n orang lain.

Anak ‘spr4y’ kereta jiran

Sumber: Sha Qiena

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*