Bungkvsan The BTS Meal Dilihat Diju4l Semula Dengan H4rga RM200 Di Car0usell

Bangtan Boys, atau lebih dikenali sebagai BTS bukanlah satu nama yang as1ng lagi. Kumpulan K-pop ini sudah pun men3mpa nama di dunia apabila berjaya mem3cah rek0d video dengan jumlah t0ntonan tertinggi di Youtube dalam masa 24 jam baru-baru ini.

Beberapa hari lalu, menu ist1mewa kolab0rasi antara McDonald’s dan BTS telah dil4ncarkan secara r4smi di beberapa buah negara, dan s4lah satunya adalah Malaysia.

Difahamkan, menu yang dikenali sebagai The BTS Meal ini did4tangkan dengan nuget, sos cajun, sos cili manis dan air.

Namun apa yang istim3wa tentang menu ini adalah ia didatangkan dengan beg kertas dan bek4s makanan serta minuman berc0rakkan logo BTS. H4rga yang dit4warkan pula adalah RM16.20.

Dengan jumlah pem1nat BTS yang begitu ramai di Malaysia, tidak meng3jutkan apabila The BTS Meal men3rima sambutan yang sangat mengg4lakkan apabila ada ARMY yang ‘meny3rbu’ McDonald’s seawal jam 10 pagi.

Lebih meng3jutkan, ada juga beberapa ‘reseller’ yang bert1ndak menju4l semula bungkusan The BTS Meal dengan h4rga yang sedikit m4hal di Car0usell.

Men1njau di Car0usell, ada individu yang menjual dua set bungkusan The BTS Meal dengan h4rga sehingga RM200. Menurut penju4l, bungkvsan tersebut sudah pun disanit4si, dan k0ndisinya masih dalam ke4daan yang baik.

Ada juga ‘reseller’ yang men4warkan h4rga serendah RM5.00 untuk beg kertas The BTS Meal. Harus diing4tkan, McDonald’s menju4l menu ini dengan h4rga RM16.20

Meskipun h4rga yang dit4warkan oleh ‘reseller’ dilihat terlalu t1nggi, difahamkan menu istimewa ini akan menjadi lebih bernilai dan b4kal mener1ma perm1ntaan tinggi pada masa hadapan kerana dikateg0rikan sebagai bar4ng ‘rare’.

Buat anda yang masih belum mencuba menu istimewa ini, boleh dapatkan sekarang di McDonald’s!

Sumber: lobak merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*