Gel4gat Lucu Saksi Keja4dian Pokok Tumba4ng, “Nak Gelak Tapi Kesi1an…”

Baru-baru ini, berl4kunya satu kej4dian pokok tumb4ng di kawasan sekitar Muzium Negara ak2bat huj4n leb4t berterusan. Para wart4wan juga tidak terlepas turun padang untuk member1kan l1putan secara langsung di tempat kej4dian.

Namun satu temu bual bersama saksi kej4dian ini tul4r dik0ngsikan di media s0sial. Gel4gat lucu dan gem3ntar s4ksi dalam menjawab soalan wart4wan menarik perhatian ramai.

@jackdie91

saksi kejadian mcm tak bagi keterangan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣kelakar laa

♬ bunyi asal – SARUKAN DUSUN

Menerusi video yang dik0ngsikan ini, wart4wan itu dilihat sedang memberikan liput4n secara langsung di tempat ins1den pokok tumb4ng itu berlaku. Turut bersamanya adalah seorang peng4wal keselamatan yang merupakan s4ksi kej4dian.

Wart4wan itu kemudian terus bert4nyakan soalan kepada s4ksi kej4dian itu. Namun baru saja dia bertanya khabar pada saksi itu, peng4wal keselamatan itu terus memberikan ul4san kej4dian yang berl4ku.

Lebih mencu1t hati, s4ksi kej4dian itu memberikan ul4san yang kur4ng difahami dan memb1ngungkan. Mungkin kerana terlalu gem3ntar, dia juga tidak menjawab soalan yang diberikan wart4wan itu.

Di ru4ngan k3men, gel4gat lucu s4ksi kejadian ini turut mencu1t hati net1zen. Rata-ratanya terhibur dengan gel4gat lelaki itu yang mungkin tidak dapat meng4wal per5saan gem3ntarnya itu.

Nak tergelak tapi kes2an.

“Ada kereta dalam pokok tu.

Ni mana satu yang tumb4ng ni pokok ke dia…

“Sorry wei tergel4k.”

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*