Ded4h tak suka solat? Net1zen ‘mengucap p4njang’ tengok ‘live’ usah4wan ini

Sejak malam tadi, k3coh di media s0sial apabila tul4r sebuah video seorang usah4wan k0smetik yang mend4kwa bahawa dirinya tidak suka menunaikan solat.

Seorang pengguna laman Twitter @OmgItsSaraa_ memu4t n4ik tangkap layar video tersebut mem4parkan wanita itu sedang mel4kukan sesi si4ran langsung di lam4n Faceb0ok, namun tidak dapat dipastikan mengenai masa dan lokasi dir4kam.

Wanita itu dilihat bers3mbang dalam loghat Kelantan sambil men1kmati makan malam bersama beberapa orang kenalannya selain menjawab soalan ditanya oleh pengguna Facebook.

Terdapat segelintir warga Twitter suk4r untuk memahami loghat itu tetapi mujur ada individu yang sudi mempert3rjemah percakapan wanita berkenaan.

“Orang nak buat apa2, suka hati dia la..”

“J4ngan suruh aku sembahyang, memang tak suka..”

Posting di Twitter itu diul4ng kicau lebih 2,600 kali dan mendapat 2,506 tanda suka serta pelbagai k0men net1zen yang ‘mengucap p4njang’ selepas mendengar pended4han usah4wan tersebut.

Bangga pulak? S1mpan sendiri je!

Ber4ni m4ti

Bagaimanapun, seorang individu @zesha_ memberi k0men sebaliknya apabila mend4kwa wanita itu sekadar membuat sind1ran kepada ‘makcik bawang’ yang gem4r meng3cam dan menvduh bukan-bukan.

Ada makcik kvtuk dia (usah4wan) tak solat

Pulak dah? Tapi kalau kena kvtuk pun, tak perlu ‘mend3dahkan’ kononnya tak suka menunaikan tuntutan agama. Kan dah disal4h t4fsir oleh semua orang.

Sumber: Twitter @OmgItsSaraa_

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*