Tel4tah Budak Na1k Basikal Pakai M4sk, Hujung Video Bikin Ger4m!

Masa zaman kanak-kanak dulu bila ayah atau abang aj4k b0nceng basikal memang r4sa seronok bukan kep4lang. Manakan tidak, tak perlu bersus4h p4yah meng4yuh, duduk sahaja dan sudah dapat men1kmati angin sep0i-sep0i bahasa di muka.

Mungkin inilah yang dir4sakan oleh seorang anak kecil yang memb0nceng basikal bersama bapanya. Rak4man tel4tah budak na1k basikal pakai m4sk ini telah mencur1 perh4tian ramai.

Mungkin sahaja si c1lik ini dipakaikan mask kerana penul4ran v1rus yang berlelu4sa kini. Namun apa yang mencur1 perhatian ramai adalah apabila si kecil ini hanya mel3ntuk kepalanya bila berada di atas basikal tersebut

Disangk4kan sudah tertidur kerana m4sk yang menutvpi hampir keseluruhan mukanya, namun di akhir video boleh tengok muka ‘n4kal’ anak kecil ini. Berikut adalah telat4h budak n4ik basikal pakai mask ini yang dimu4t n4ik di Tiktok oleh pengguna dengan nama akaun Itsfayiza:

@itsfayiza

Reply to @aifhaazis kita pun ingat dia tidur rupanya… 😂

♬ original sound – Itsfayiza

Alahai, akhir sekali comel betul gel4gat anak kecil ini! Perk0ngsian r4kaman ini telah meraih lebih 2.5 juta t0ntonan. T1njauan di ru4ngan komen, rata-rata warg4net men1nggalkan re4ksi mereka seperti berikut:

“Alahai comeinya…Pandai pulak tu pr4nk orang”</span

“Asal comey sangat dengan senyum tu alahaii”

Alah2 comei nye dia. Seronok sangat tu k3na angin hihi”

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*