[VIDEO] Menang1s Tak Dapat Jumpa Atuk & Nenek, Anak Kec1l Ber4ni M1nta Iz1n Sendiri Dengan P0lis Walaupun…

Memandangkan jumlah k3s harian p0sitif C0vid-19 di Malaysia semakin men1ngkat, lar4ngan mer3ntas negeri mahupun daerah juga masih tidak diben4rkan buat mereka yang tidak mempunyai al4san mahupun sebab yang mun4sabah.

Bagi golongan dewasa, mereka mudah untuk faham kenapa l4rangan tersebut perlu diteruskan. Namun, tidak bagi g0longan kanak-kanak yang masih k3cil ini. Di TikTok, Puteri Nur Farahanum terp4ksa meng4lami situ4si tersebut apabila anak lelakinya sering mengaj4knya untuk pul4ng ke kampung.

Ni cara terakhir

Ni kes last solution buat ibu bapa yang tak tahu nak ter4ngkan kepada anak-anak macam mana dah. Budak-budak tak faham dan mereka akan ingat kita ni t1pu-t1pu.

G4ra-g4ra sudah bvntu untuk memvjuk anak yang disayangi, wanita ini dilihat membiarkan anaknya untuk bers3muka sendiri dengan pihak p0lis. Kanak-kanak tersebut juga dilihat begitu ber4ni m1nta 1zin untuk balik bert3mu datuk dan neneknya yang berada di kampung. Walau bagaimanapun, seorang anggota p0lis berjaya mener4ngkan secara baik meng3nai perjalanan r3ntas negeri masih tidak dibenarkan lagi di negara ini.

Dia tah4n air mata

@pwincess130

BILA KAU DAH RINDU SANGAT, SANGGUP BERANIKAN DIRI JUMPE POLIS😢#lockdown #fyp #fypシ #tiktokmalaysia #intanpayung

♬ Intan Payung (feat. Noraniza Idris) – Bunga

Sejurus mendapat penjel4san daripada anggota p0lis, kanak-kanak tersebut dipercayai kec3wa dan tidak berh3nti men4ngis di dalam kereta. Pada masa yang sama, si ibu cuba untuk memvjuk anaknya dengan baik supaya mener1ma jawapan yang diber1kan oleh pihak p0lis tersebut

@pwincess130

Reply to @asmarizal1984 Selepas Menahan Sebak, Abg Polis Tu Kata Tak boleh Balik 🥺 #fyp #fypシ #tiktokmalaysiaviral #lockdown #intanpayung #part2

♬ Lon Rindu – 𝕱𝖆𝖍𝖒𝖎🕊️

Sumber: Puteri Nur Farahanum

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*