Gara-gara T3ruja Nak Buka Hadiah, Akhirnya Kanak-kanak Perempuan Ini Hanya Mampu Terng4nga Melihat Semua Duit Terbang Ke Udara

Siapa sahaja yang tidak gembira dan tervja bila terima hadiah bukan? Ada sesetengah dari kita yang setiap kali hari jadi pasti akan ada sambutan tidak kira secara kecil-kecilan bersama keluarga sahaja mahu pun dengan rakan-rakan r4pat.

Namun lain pula yang jadi pada seorang kanak-kanak perempuan ini yang terlalu tervja dapat hadiah. Dalam rakaman itu kelihatan budak tersebut tak sabar nak buka hadiah yang disampaikan kepadanya. Nampaknya pada waktu budak tersebut berada di depan rumah dan baru sahaja terima hadiah tersebut.

Screenshot at Jul 08 14-42-21

Gara-gara tak sabar nak buka hadiah, akhirnya dia meng4nga sahaja bila kotak tersebut rupanya berisi duit yang diletakkan di dalam plastik bersama belon. Jadi bila dia buka kotak itu terus sahaja belon terbang ke udara bersama duit tersebut.

Berikut adalah rakaman gara-gara tak sabar nak buka hadiah yang dikongsikan semula oleh seorang pengguna Twitter dengan nama akaun iNerd ini:

Alahai kesian adik ini ya! Apa-apa pun perkongsian tersebut telah meraih perhatian ramai. Rata-rata warganet men1ngg4lkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Definisi sebenar duit terbang”

Gara-Gara Tak Sabar 3

“Sapa yang dapat ni memang namanya duit j4tuh dari langit”

Gara-Gara Tak Sabar 2

“Weh les4p harap harap belon tu j4tuh depan rumah”

Gara-Gara Tak Sabar 1

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber: iNerd, HCL