[VIDEO] Demi ViraI & PopuIariti? GADlS ‘GEDlK’ Selamba Berj0get Depan Pasukan Tent3ra

Zaman serba viraI ini, tidak dinaf!kan segelintir lndividu sanggup membu@ng rasa maIu asalkan mendapat pujian dan perhatian daripada manusia dengan meIakukan perkara yang tidak mencerminkan keperibadian diri.

Baru-baru ini, tuIar sebuah video di media sos!al memaparkan seorang gadiis berhijab di negara seberang seIamba meIakukan @ksi j0get di hadapan sekumpulan Tent3ra Nasional Indonesia (TNI) sehingga mengundang kec4man warganet.

Rakaman video berdurasi 29 saat itu dimuat naik oleh gad!s tersebut @riweuhmom di platf0rm TikT0k miliknya sebelum dikongsi semula di laman Instagram @pararaider_infanteri.

“Jangan ditiru @ksi ini ya, ini namanya merendahkan diri sendiri,” tulis kapsyen posting tersebut.

Rakaman video berkenaan memaparkan sebuah pintu gerbang yang bertulis ‘Akademi MiIiter’ sebelum gadiis itu tiba-tiba menampilkan dirinya di dalam kamera.

Tidak lama kemudian, gadis yang mengenakan pakaian berwarna merah jambu dan memakai pelitup muka itu dilihat mula meIakukan @ksi tarian dengan membelakangi beberapa angg0ta TNI yang berada di atas tr4k tent3ra.

Bukan itu sahaja, video dengan lagu latarbelakang Astr0naut In The 0cean nyanyian Masked W0lf itu merancakkan lagi situ@si apabila dia bert!ndak mengekori seorang angg0ta TNl yang sedang berjalan memasuki pintu bahagian hadapan tr4k tersebut.

Bagaimanapun, angg0ta TNl terbabit hanya melemparkan senyuman dan seolah-olah ‘maIas melayan’, sama seperti pasukan berada di atas tr4k yang dilihat tidak memberikan sebarang re4ksi terhadap @ksi tarian itu.

Selain dikec4m warganet ibarat hiIang sifat maIu kerana terkinja-kinja di hadapan sekumpulan lelaki, gadis berkenaan juga disifatkan tidak menghormati pasukan pakaian seragam itu yang sepatutnya dipandang tinggi oleh rkyat.

Difahamkan, @riweuhm0m yang mempunyai lebih sejuta pengikut di TikTok sememangnya kerap memuat naik video @ksi tariannya di beberapa l0kasi ‘rand0m’ di hadapan orang ramai.

Sumber: Instagram @pararaider_infanteri

Via borakdaily

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*