[Video]Lelaki Ini Rakam Shuib Datang PPV Ambil Vaks1n Tapi Bila Neti.zen Lihat Video Ini Yang Mereka Nampak

Seminggu sudah pemergian isteri Shuib, Allahyrham Siti Sarah Raisuddin. Kehilangan ar.wah memang memberi imp4k yang besar kepada industri kerana kehilangan penyanyi yang amat berbakat.

Kehilangan ar.wah juga telah membuat ramai menitis air mata. Kebaikkan arwahh banyak dided4hkan dan ada yang Shuib sendiri tidak tahu.

Shuib nasihat jangan abai pengambilan vaks1n

Sebelum ini Shuib Sepahtu menasihatkan rakyat Malaysia tidak mengambil mudah mengenai sunt1kan vaks1n.

Katanya, apa yang dilaluinya membuktikan COVID-19 sangat berbahya. Virus itu mer4gut ny4wa ar.wah isteri dan pembantu rumahnya yang menghembuskan naf4s terakhir kira-kira dua minggu lalu.

Shuib mendedahkan, dirinya sekeluarga dijngkiti C0VID-19 daripada pembantu rumah.

“Kami dijngkiti menerusi pembantu rumah. Nak jadikan jalan cerita, pembantu rumah turun ke bawah rumah untuk membuang sampah.

“Secara kebetulan, bertemu kawan, bersalam dan seterusnya, dijngkiti C0VID-19. Kemudiannya, kami sekeluarga pula dijngkiti wa.bak ini. ‘C0VID-19 is real’,” katanya.

Video Shuib Ambil Vak.sin, Neti.zen Nampak Ini

Satu video telah menjadi tular di Tiktok dimana seorang individu ini mengambil video Shuib Sepahtu hadir di PPV Stadium Bukit Jalil baru baru ini untuk mengambil vaksin.

Neti.zen lihat Shuib seperti tidak bermaya dan kelihatan sangat sangat letih. Kelihatan selepas doktor di PPV memberi vak.sin, Shuib hanya tunduk ucap terima kasih dan berlalu pergi.

Video:

Sumber Video: Tiktok JBon

Artikel : Awatsyeikh Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*